להמשיך בארסנל או לחזור לריאל מדריד: ההחלטה של מרטין אודגור

מרטין אודגור | Sebastian Frej/MB Media/Getty Images

על פי דיווח באנגליה, הקשר הנורבגי אמר לחבריו כי הוא מעוניין להצטרף לתותחנים באופן קבוע לאחר סיום עסקת ההשאלה בתום העונה. ב-"Goal" טוענים כי המועדונים סיכמו ביניהם על דחיית השיחות עד לסיום העונה

(גודל טקסט)

מרטין אודגור הצטרף בחודש ינואר לארסנל בעסקת השאלה מריאל מדריד עד לסיום העונה. ממשחק למשחק הקשר הנורבגי בן ה-22 משתפר, נראה טוב יותר ומקבע את עצמו בהרכב של התותחנים. הוא נהנה ממערכת יחסים טובה מאוד עם המאמן מיקל ארטטה, ונראה שהשידוך עושה טוב לשני הצדדים עד כה.

אודגור סיפק לאחרונה רמזים כאלה ואחרים על רצונו להמשיך במדי התותחנים גם בעונה הבאה, כאשר אמר לא מזמן שהוא 'מרגיש בבית' בארסנל. כעת, דיווח חדש שהתפרסם היום (שני) באנגליה טוען כי הקשר סיפר לחבריו כי קיבל החלטה ושהוא מעוניין לעבור לארסנל לצמיתות אחרי שתסתיים תקופת ההשאלה שלו.

בדיווח שהתפרסם בימים האחרונים באתר "Goal" נטען כי ריאל מדריד וארסנל סיכמו ביניהם כי השיחות על עתידו של הקשר הנורבגי יידחו לסיום העונה, ונראה כי הבלאנקוס פתוחים בנוגע למכירת השחקן, אך טרם נקבו בתג מחיר אותו ידרשו בעבורו.

מיקל ארטטה, מרטין אודגור | SHAUN BOTTERILL/POOL/AFP via Getty Images

אודגור, בסך הכל בן 22, משמש כקפטן נבחרת נורבגיה ופרץ לעולם הכדורגל כאשר ערך הופעת בכורה בנבחרתת הבוגרת כבר בגיל 15. הוא נרכש על ידי ריאל בינואר 2015 תמורת כשלושה מיליון יורו בלבד, אך ערך 11 הופעות בלבד במדי הבלאנקוס בסך הכל, ובילה בעיקר בהשאלות.

כמו שצוין, לאודגור מערכת יחסים מצוינת עם המאמן ארטטה, ולא מזמן הוא החמיא לו בגדול בראיון לאתר הפרמיירליג: "הוא מאמן טוב מאוד, מאוד אינטילגנטי ויודע את כל הפרטים של המשחק. הוא מאסטר בלשים לב לפרטים. יש לנו מזל שיש לנו אותו. יש כל כך הרבה ללמוד ממנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי