סוף עידן: סרחיו אגוארו יעזוב את מנצ'סטר סיטי בסיום העונה

סרחיו אגוארו אחרי שער האליפות המפורסם | Ed Garvey/Manchester City FC via Getty Images

תקופה מפוארת של החלוץ הארגנטינאי אצל הסיטיזנס תגיע לסיומה בקיץ אחרי 10 שנים. המועדון הודיע רשמית כי מלך השערים בכל הזמנים יעזוב בתום חוזהו, פסל שלו יוצב מחוץ לאצטדיון

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

סרחיו אגוארו הגיע למנצ'סטר סיטי בתחילת עונת 2011/12 ומאז הספיק להפוך לאגדה במועדון, אותו הוביל לארבע זכיות באליפות אנגליה (ובדרך לזכייה חמישית) ואף הפך למלך שעריו בכל הזמנים עם 257 כיבושים. הערב (שני) הודיעה הקבוצה כי בסיום העונה הצדדים ייפרדו והחלוץ ימצא לו בית חדש בגיל 32.

אי אפשר להגיד שזה לא היה באוויר. אגוארו העונה זה לא אגוארו שהכרנו לאורך השנים האחרונות – הוא לא משחק יותר מדי, סובל מהרבה פציעות, כמעט שלא כובש, וחוזהו מסתיים בסיום העונה. לאורך החודשים האחרונים עלו שמועות בנוגע לעתידו, ברצלונה הוזכרה כמתעניינת העיקרית לצרפו, והיום, כאמור, מנצ'סטר סיטי החליטה לבלום את גל הספקולציות והודיעה רשמית שיעזוב בקיץ.

"המועדון ייפרד מהחלוץ האגדי", נכתב באתר הרשמי של הסיטיזנס. "הוא בלי ספק אחד השחקנים הגדולים ביותר בעידן הפרמיירליג ומלך השערים הקטלני ביותר של המפעל מבחינת כמות השערים שהובקעו פר דקה. מדובר בשחקן הזר שכבש הכי הרבה שערים בתולדות הפרמיירליג והשחקן שהעקף את אלן שירר עם הכי הרבה שלושערים בתולדות המפעל – 12".

סרחיו אגוארו | Shaun Botterill/Getty Images

יו"ר מנצ'סטר סיטי, ח'לדון אל-מובארכ, חשף כי פסל של אגוארו יוצב מחוץ לאצטדיון לצד פסליהם של וינסנט קומפאני ודויד סילבה: "אי אפשר להפריז בתרומתו של סרחיו למועדון בעשר השנים האחרונות. האגדה שהוא כתב תיחרט תמיד בלבבות האוהדים ובזיכרונות של כל מי שאוהב את המועדון או אפילו פשוט אוהב כדורגל. עדיין לא הגיע הזמן לנאומי פרידה כי יש עוד הרבה מה להשיג בזמן שהוא עדיין איתנו ואנחנו מצפים לתרומתו באתגרים העומדים לפנינו".

מנצ'סטר סיטי אף הודיעה שתערוך עבור אגוארו טקס פרידה מיוחד ושהמועדון החל בתכניות לאירוע שתקיים עבורו במשחק הבית האחרון של עונת 2020/21 – מול אברטון, אשר אמור להיערך ב-23 במאי, אך טרם נקבע תאריך סופי. כל זאת בתקווה שעד אז יוכלו להיכנס אוהדים אל המגרשים באנגליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי