ליברפול בלחץ: מוחמד סלאח שחרר הצהרה מפתיעה לגבי עתידו

מוחמד סלאח | Matthew Ashton - AMA/Getty Images

כוכב אלופת אנגליה לא פסל עזיבה בראיון נרחב: "לא תלוי בי אם אשאר. נראה מה יהיה, מעדיף לא לדבר על זה עכשיו". וגם: האם ישחק בספרד, היחסים עם קלופ, המפגש המתקרב מול ריאל מדריד והגמר ההוא של 2018

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול זכתה בעונה הקודמת באליפות ראשונה אחרי 30 שנים שחונות, אך העונה תאבד את תואר 'אלופת אנגליה', וספק אם בכלל תסיים בטופ 4 ותעפיל לליגת האלופות בעונה הבאה. אחת הדרכים של הקבוצה לשחק בעונה הבאה במפעל היוקרתי היא בעצם לזכות בו העונה, כאשר ברבע הגמר מצפה לה צמד משחקים קשוח מול ריאל מדריד.

כששתי הקבוצות נפגשות, אי אפשר שלא להיזכר במפגש האחרון ביניהן – גמר ליגת האלופות של 2018, בו הבלאנקוס ניצחו 1:3. כעת המייטי רדס יחפשו נקמה, ומי שיעמוד במרכז העניינים, כמו תמיד, הוא מוחמד סלאח. הכוכב המצרי של ליברפול, שבשבועות האחרונים צצים דיווחים שונים על עתידו המעורפל בקבוצה בעונה הבאה, העניק ראיון נרחב ל'מארקה' בספרד בו השאיר ערפל סביב עתידו והתייחס לצמד המפגשים המתקרב מול ריאל.

עתידו בליברפול: "זה לא תלוי בי אם אשאר. נראה מה יהיה, אבל אני מעדיף שלא לדבר על זה עכשיו".

יחסיו עם המאמן יורגן קלופ, שעל פי דיווחים שונים התערערו לאחרונה: "הייתי מגדיר את זה כקשר נורמלי בין שני אנשי מקצוע".

מוחמד סלאח, יורגן קלופ | PHIL NOBLE/POOL/AFP via Getty Images

האם הרמה של ריאל מדריד ירדה מאז הגמר ב-2018: "זה שונה. הם איבדו כמה שחקנים נהדרים, כמו כריסטיאנו רונאלדו, שהוא השחקן הטוב ביותר בתולדות המועדון. הוא כבש הרבה שערים. יחד עם זאת, הם גם החתימו שחקנים טובים כמו אדן הזאר, אבל הוא סבל מחוסר מזל ונפצע. זה שונה ממה שהיה אז, אבל הקבוצה נמצאת ברבע גמר ליגת האלופות ויש לה שחקנים טובים. אני לא יכול להגיד איזו קבוצה יותר טובה".

המשחק הקרוב מול הבלאנקוס ביום שלישי הבא: "הם משחקים טוב מאוד במפעל הזה. הם זכו בו פעמים רבות, ארבע פעמים בעשור האחרון. זו קבוצה שהיא ממש טובה בליגת האלופות. שתי הקבוצות מגיעות טוב, אלו שתי הזוכות האחרונות של המפעל לפני באיירן מינכן בעונה הקודמת. שנינו מוכנים, זה מפעל מיוחד ושתי הקבוצות עושות בו עבודה טובה".

הגמר של 2018, אז נאלץ להתחלף בדקה ה-31 אחרי עבירה גסה של סרחיו ראמוס: "יש לי רצון מיוחד לנצח ולעלות לחצי הגמר. מה שהולך לקרות עכשיו לא ישנה את התוצאה של הגמר בקייב. זה נגמר. ראמוס? המשחק ההוא הסתיים, אז אני לא חושב על זה. אני חושב על הקבוצה, כולם חושבים על הקבוצה שלהם וכולם רוצים לנצח. מאז הגמר ההוא זכינו בפרמיירליג ובליגת האלופות, הרבה מאוד השתנה".

האם ישחק יום אחד בספרד: "למה לא? אף אחד לא יודע מה יקרה בעתיד. אולי יום אחד זה יקרה, כן. אני מקווה שאוכל לשחק עוד הרבה שנים".

מוחמד סלאח, סרחיו ראמוס | VI Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי