לייפציג מנסה לשכנע את קונאטה לוותר על המעבר לליברפול

בצרפת פורסם שהבלם כבר עבר מספר בדיקות רפואיות ושהוא בדרכו לאנפילד בזכות סעיף שחרור בגובה 40 מיליון יורו, אבל המנהל המקצועי מרקוס קרושה הכחיש בתוקף: "אין סיבה שהוא יעזוב, אני לא חושב שזו אופציה"

(גודל טקסט)

שנתיים חלומיות עברו על ליברפול, במהלכן היא זכתה בליגת האלופות ואחר כך גם בפרמיירליג לראשונה מזה 30 שנה, אבל החודשים האחרונים הם מסויטים למדי עבורה. אמנם היא העפילה לרבע גמר ליגת האלופות ושם תפגוש את ריאל מדריד, אבל בליגה האנגלית היא תצטרך להיאבק על כניסה לטופ 4, שחקנים רבים שלה לא בכושר ומעל הכל ישנן פציעות לא פשוטות שספגו שחקני ההגנה שלה בזה אחר זה.

וירג'יל ואן דייק גמר את העונה וספק אם ישוב ליורו הקרוב יחד עם הולנד, ג'ו גומז גם הוא יחזור רק בעונה הבאה ואליהם הצטרף באמצע העונה ג'ואל מאטיפ, שגם הוא כבר לא ישחק ב-2020/21. לכן, יורגן קלופ צירף שני בלמים בסוף חלון ינואר – אוזקאן קבאק משאלקה ובן דייויס הגיע מפרסטון וטרם שיחק.

בימים האחרונים דווח בצרפת שבעונה הבאה יצטרף בלם נוסף לליברפול, גם כי ייתכן שקבאק יפנה את מקומו וישוב לשאלקה ממנה הושאל. מדובר בבלם נבחרת צרפת עד גיל 21 ושחקן לייפציג, איברהימה קונאטה שעל פי הפרסום ב-RMC כבר עבר מספר בדיקות רפואיות לקראת מעבר לאנפילד.

איברהימה קונאטה | ANNEGRET HILSE/POOL/AFP via Getty Images

קונאטה, שבמאי יחגוג יום הולדת 22, אמנם נמצא תחת חוזה בלייפציג, אבל מסתבר שאחד מבלמי העתיד מחזיק בסעיף שחרור בגובה 40 מיליון יורו, אותו עושה רושם שליברפול תשלם. קונאטה נשאל על הפרסומים האחרונים ואמר ל"לאקיפ": "התעוררתי בבוקר והטלפון לא הפסיק לצלצל, מכל העולם התקשרו ואני רק רציתי לומר להם 'היה לי משחק אתמול ואני עייף, תעזבו אותי בשקט'".

המנהל המקצועי של לייפציג, מרקוס קרושה התייחס לדיווחים והכחיש בתוקף שהבלם יעזוב, אך לא התייחס לכך שבחוזה של הבלם סעיף שחרור: "אני לא חושב שזו אופציה בכלל שהוא יעזוב, יש לו חוזה ארוך טווח והוא יודע כמה הוא חשוב לנו וכמה אנחנו חשובים לו. הוא סבל מחוסר מזל בעונה שעברה בגלל פציעה והוא רוצה להמשיך להתקדם ולהתפתח, אנחנו קבוצה טובה שמשחקת ברמות הגבוהות ולכן אני לא רואה סיבה שהוא יעזוב אותנו".

קונאטה במדי נבחרת צרפת ביורו עד גיל 21 | Chris Ricco – UEFA/UEFA via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי