יחמיץ את הקרב? פירמינו בספק לארסנל. מנצ'סטר סיטי מול לסטר

רוברטו פירמינו | Oli Scarff - Pool/Getty Images

חלוץ ליברפול חזר להתאמן, אך לא בטוח שיהיה כשיר למפגש הלוהט בשבת (21:45, ספורט2). הראשונה תתמודד מול השלישית, סגל מלא לפפ, אגוארו בספסל (19:15, ספורט2). טוכל וצ'לסי מול ברומיץ' (14:20, ספורט2)

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות הסתיימה, ומחר (שבת) הפרמיירליג תחזור לנו עם ארבעה משחקים נהדרים. במוקד, קרב הענקיות המאכזבות בין ארסנל לליברפול (החל מ-21:45, שידור ישיר בספורט2). כמו כן, מנצ'סטר סיטי תתארח אצל לסטר השלישית למשחק צמרת (החל מ-19:15, שידור ישיר בספורט2) וצ'לסי במפגש חשוב מול ווסט ברומיץ' (החל מ-14:20, שידור ישיר בספורט2). במשחק נוסף, לידס תארח את שפילד יונייטד (החל מ-16:50, שידור ישיר בספורט2).

ארסנל – ליברפול (21:45, ספורט2)

קרב ענקיות מצפה לנו מחר, שערכו חשוב מאוד עבור שתי הקבוצות – ובעיקר עבור האלופה, שנמצאת כרגע במקום השביעי והיא חייבת ניצחון כדי להישאר בתמונת הטופ 4, שמוביל כמובן לליגת האלופות בסיום העונה. מן העבר השני, התותחנים יכולים לשנות את העונה שלהם, כאשר ניצחון מחר יקרב אותם למרחק נקודה אחת בלבד מליברפול. כרגע הם ממוקמים במקום התשיעי.

אם מתעסקים בליברפול, בקבוצה מקווים לקבל בחזרה את רוברטו פירמינו. החלוץ הברזילאי חזר להתאמן וקיים סיכוי טוב שייכלל בסגל מחר. פאביניו ימשיך לשחק בקישור האחורי, תפקיד שמאז שחזר אליו לאחר שמילא זמנית את עמדת הבלם – היכולת של הקבוצה כולה השתנתה. במרכז ההגנה צפויים לשחק נת'ניאל פיליפס ואוזן קבאק. ארבעת הפצועים ארוכי-הטווח ימשיכו להיעדר: וירג'יל ואן דייק, ג'ו גומז, ג'ורדן הנדרסון וג'ואל מאטיפ.

מיקל ארטטה | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

ומה קורה בגזרת ארסנל? שני הצעירים שפרצו בחודשים האחרונים, אמיל סמית' רואו ובוקאיו סאקה, נמצאים בספק להתמודדות. היעדרות סאקה אמורה לתת לניקולא פפה את המקום בהרכב לצד מרטין אודגור, פייר אמריק אובמיאנג ואלכסנדר לקאזט. תומאס פארטיי וגרניט ג'אקה ישחקו בקישור האחורי של מיקל ארטטה, שהחיא לליברפול: "זו סוג של קבוצה שתעניש אותך על כל שגיאה שאתה עושה".

לסטר – מנצ'סטר סיטי (19:15, ספורט2)

קרב צמרת בין הראשונה בטבלה לשלישית. הסיטיזנס צריכים להוכיח שפגרת הנבחרות לא השפיעה עליהם ולהמשיך ביכולת הנפלאה שאפיינה אותם בחודשים האחרונים, זאת רגע המשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות אשר ייערך ביום שלישי, מול בורוסיה דורטמונד. לסטר, מבחינתה, מחפשת הפתעה שתקרב אותה להשגת המטרה – מקום בטופ 4.

פפ גווארדיולה ייהנה מחר ממצרך נדיר בעונת קורונה – סגל מלא. למרות הכל, סרחיו אגוארו לא אמור לפתוח בהרכב וגבריאל ז'סוס צפוי לעלות בחוד. הארגנטינאי, שהשבוע הוכרז כי יעזוב את מנצ'סטר סיטי בתום העונה אחרי 10 עונות, ימתין להזדמנות שלו מהספסל. ריאד מחרז וראחים סטרלינג צפויים לפתוח בהתקפה, קווין דה בריינה בקישור.

פפ גווארדיולה | Chloe Knott – Danehouse/Getty Images

בלסטר, קלצ'י איהנאצ'ו, שהיה בספק, יהיה כשיר בסופו של דבר למפגש מול האקסית ואמור לעלות ב-11 של ברנדן רוג'רס. ג'יימס ג'סטין והארווי בארנס ייעדרו, בזמן שג'יימס מדיסון נמצא בספק, אבל גם בלעדיו השועלים ינסו לחבר ניצחון שלישי ברציפות ולהמשיך את העונה הנהדרת.

צ'לסי – ווסט ברומיץ' (14:20, ספורט2)

14 משחקים כבר הדריך תומאס טוכל את צ'לסי בכל המסגרות – והוא עדיין בלתי מנוצח, מה שהעניק לו היום את פרס המאמן המצטיין בפרמיירליג לחודש מרץ. מחר יש לו הזדמנות גדולה לרשום ניצחון מול היריבה מהמקום ה-19, שנראית בדרך הבטוחה לצ'מפיונשיפ, ואולי אולי גם להתקרב למקום השלישי (בהנחה שלסטר תאבד נקודות מול מנצ'סטר סיטי). הבלוז כמובן פייבוריטים מוחלטים, וזה יהיה משחקם האחרון לפני הדו-קרב מול פורטו ביום רביעי ברבע גמר ליגת האלופות.

צ'לסי צפויה לקבל בחזרה את טיאגו סילבה ותמי אברהם, שהתאוששו מפציעות. קאלום הדסון-אודוי לא כשיר, וגם אנגולו קאנטה, שנמצא בספק, יקבל מנוחה כדי לא לסכן אותו לפני פורטו. שחקן נוסף שנמצא בספק הוא ז'ורז'יניו, אך הוא אמור להיות כשיר ולפתוח. קאי האברץ וטימו ורנר צפויים לעלות ב-11. אגב, לגבי ז'ורז'יניו, שהיה שמועות לגבי עתידו, סוכנו ז'ואאו סנטוס הצהיר היום כי הוא "יישאר ב-100% בצ'לסי בעונה הבאה".

תומאס טוכל | Xinhua/Matthew Impey via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי