עוד מחזור, עוד ניצחון: 0:2 למנצ'סטר סיטי על לסטר

אלופת הפרמיירליג שבדרך סגרה חשבון עם קבוצתו של ברנדן רוג'רס שהביסה אותה בסיבוב הראשון, בדרך להגדלת הפער בפסגה ל-17 נקודות. מנדי וז'סוס כבשו, שלושה ימים לפני המפגש עם דורטמונד באלופות

(גודל טקסט)

לאחר שיום המשחקים נפתח עם תבוסה מפתיעה של צ'לסי בידי ווסט ברומיץ', המחזור ה-30 בפרמיירליג נמשך הערב (שבת) עם ניצחון של המוליכה מנצ'סטר סיטי, 0:2 בחוץ על לסטר השלישית בטבלה. כזכור, "השועלים" הביסו 2:5 את הסיטיזנס בסיבוב הראשון וקבוצתו של פפ גווארדיולה אמנם לא סגרה חשבון עם ניצחון גבוה, אך היא בהחלט תסתפק בפער 17 הנקודות שמפריד בינה למקום השני.

שלושה ימים לפני שהיא פוגשת את בורוסיה דורטמונד ברבע גמר ליגת האלופות, סיטי עלתה עם סרחיו אגוארו בחוד ופרננדיניו בקישור, כשראחים סטרלינג ואילקאי גונדואן זכו למנוחה: החלוץ החליף את "קון" בדקה ה-63 והגרמני נותר על הספסל במשך כל ההתמודדות.

בנג'מין מנדי, שפתח גם הוא בהרכב, העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-58 כשהגיע ראשון לכדור שהדף קספר שמייכל ושם אותו בפנים. בדקה ה-74, סטרלינג המחליף בישל את השער השני לגבריאל ז'סוס, שכבש מקרוב וקבע את תוצאת המשחק.

מנצ'סטר סיטי סופרת חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, שלושה מתוכם בליגה האנגלית, ומקווה להמשיך במומנטום באירופה ביום שלישי. לסטר, מצדה, נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים ובשבוע הבא מחכה לה עוד אתגר לא פשוט, בדמות משחק חוץ נגד ווסטהאם.

מנדי חוגג. עוד ניצחון לאלופה שבדרך | Tim Keeton/PA Images via Getty Images
מנצ'סטר סיטי תגיע במומנטום חיובי לדורטמונד | Manchester City FC/Manchester City FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי