למרות הניצחון של מנצ'סטר סיטי: הישג שלילי לסרחיו אגוארו

החלוץ יעזוב את התכולים מבלי לכבוש בקינג פוואר, שיהיה האצטדיון השלישי בממלכה בו לא מצא את הרשת. גווארדיולה שיבח את שחקניו: "הם לא מאמינים לי, אבל אני אוהב כל אחד מהם". וגם: ההישג של ז'סוס מול לסטר

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

תואר אליפות שלישי של פפ גווארדיולה עם מנצ'סטר סיטי בפרמיירליג הוא רק עניין של זמן ובינתיים קבוצתו דורסת כל מה שזז. אתמול (שבת) זו הייתה לסטר ששיחקה את תפקיד ה"קורבן" ונוצחה בתוצאה של 2:0 דווקא אחרי שני ניצחונות רצופים ושלושה ללא הפסד.

בעקבות פתיחת העונה הרעה של המנג'ר הספרדי, האליפות הנוכחית לא תיזכר באותה נשימה כמו השתיים שקדמו לה, אולם הישג מרשים שמאפיין את העונה הזאת הוא מאזן החוץ של מנצ'סטר סיטי שרשמה עד כה הפסד אחד בלבד מחוץ לאתיחאד וספגה בסך הכל שמונה שערים, וזאת הודות לרצף מדהים של שמונה ניצחונות חוץ רצופים.

עוד נתון שממחיש כמה הכוח של מנצ'סטר סיטי נמצא השנה בהגנה הוא שאף מועדון בחמש הליגות הבכירות לא שמר יותר על שערים נקיים (28) וספג פחות שערים (26) בכל המסגרות ממנצ'סטר סיטי של השנה וכל עוד המומנטום יימשך, אין סיבה שהקבוצה לא תסיים עם קוואדרופל היסטורי.

בנג'מין מנדי | Tim Keeton/PA Images via Getty Images

המגן הצרפתי בנג'מין מנדי שרושם משחק שני ברציפות בו השלים 90 דקות, אחרי תקופה ממושכת על הספסל, הבקיע שער האדיר שהעלה את סיטי ליתרון במחצית השנייה ורושם לזכותו גם שני בשש הופעות הליגה האחרונות שלו וזאת אחרי בצורת של 39 משחקים ועל זה נאמר שאצל גווארדיולה כל מטאטא יורה.

את תוצאת המשחק קבע גבריאל ז'סוס שכבש חמישה שערים בשש הופעות שלו בפרמיירליג מול לסטר. היריבה היחידה נגדה הברזילאי הבקיע יותר בליגה האנגלית היא אברטון עם שבעה שערים. לעומת הברזילאי, סרחיו אגוארו ייאלץ להיפרד מקבוצתו מבלי לכבוש בקינג פוואר. זה אחד משלושת המגרשים היחידים שהארגנטינאי אף פעם לא כבש בו יחד עם  סלהרסט פארק (שישה משחקים) ואנפילד (שמונה משחקים).

ראחים סטרלינג, גבריאל ז'סוס | MICHAEL REGAN/POOL/AFP via Getty Images

מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה כהרגלו החמיא קודם כל ליריבה: "לסטר היא קבוצה מדהימה, סבלנו מולם בבית, אבל היינו סבלניים יותר ועשינו צעד גדול לעבר זכייה בפרמיירליג. אתה אף פעם לא יודע איך נחזור אחרי פגרת הנבחרת, אבל אני סומך על השחקנים שלי. השחקנים לא תמיד מאמינים לי, אבל אני אוהב כל אחד מהם. היום אני סומך על כמה מהשחקנים שלא שיחקו זמן רב. הפרמיירליג זה התואר שהכי כיף לזכות בו, מדובר ב-11 משחקים קשים ואנחנו קרובים מאוד. צריכים עוד שלושה ניצחונות".

המשימה הבאה של מנצ'סטר סיטי יהיה נגד דורטמונד במשחק ראשון מתוך שניים במסגרת רבע גמר ליגת האלופות. על פניו זו נראית משימה לא קשה במיוחד, אך צריך לזכור כי גווארדיולה לא עבר את רבע הגמר עם סיטי והודח בכל שנה על יריבות נחותות על הנייר כמו מואנקו, ליברפול, טוטנהאם וליון, ולכן כל מפגש אירופי יילקח במלאו הרצינות.   

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Manchester City FC/Manchester City FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי