הרומן נגמר: דה חאה צפוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בסיום העונה

דויד דה חאה | Oli Scarff - Pool/Getty Images

באנגליה מדווחים: סולשיאר בחר בדין הנדרסון כשוער הראשון, והספרדי, שמרוויח שכר עצום, אמור לעזוב אחרי עשר עונות. ומה המחיר אותו תדרוש הקבוצה?

(גודל טקסט)

דויד דה חאה סופר העונה את עונתו העשירית במנצ'סטר יונייטד. זמן רב עבר מאז הגיע לשדים האדומים בתחילת 2011/2012 כשוער צעיר ומבטיח מאתלטיקו מדריד אחרי עונת פריצה מדהימה. היו רגעים בהם הוא נחשב בעיני רבים לשוער הטוב בעולם, או לפחות בטופ של הטופ. בשנים האחרונות הוא נמצא בירידה שכל אחד יכול לראות.

ידיעה שפורסמה ב"מירור" האנגלי מדווחת כי דה חאה בן ה-30 יעזוב את מנצ'סטר יונייטד בסיום העונה. הערב (ראשון, החל מ-21:20, שידור ישיר בספורט2) דין הנדרסון יועדף על פניו בין הקורות, והוא גם אחת הסיבות להחלטה המסתמנת של השדים האדומים.

בדיווח נטען כי אולה גונאר סולשיאר, המאמן, קיבל החלטה – הנדרסון בן ה-24 ישמש כשוער הראשון. כבר מספר משחקים שהאנגלי עולה בין הקורות, חלק מהזמן כי דה חאה לא היה כשיר, אך מסתמן כי ההחלטה התקבלה וסולשיאר נותן את אמונו בשוער הצעיר.

אולה גונאר סולשיאר, דין הנדרסון | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

סיבה נוספת שמובילה להחלטה לפיה דה חאה יצטרך למצוא קבוצה חדשה היא השכר שהוא מרוויח. ספרדי הוא המשתכר הבכיר ביותר אצל השדים האדומים, ומשלשל לכיסו סכום עצום של 350,000 ליש"ט בשבוע, וגם להנהלה יש אינטרס שיעזוב.

דה חאה מחזיק מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות ועל פי הדיווח, יונייטד תדרוש בעבורו 50 מיליון יורו, אך תהיה מוכנה להתגמש. אגב, השוער, יחד עם פיל ג'ונס, הם השרידים היחידים בסגל הקבוצה מהאליפות האחרונה של הקבוצה ב-2012/13 תחת אלכס פרגוסון. בנוסף, הוא השוער זכה עם השדים האדומים גם בגביע האנגלי ב-2015/16, בגביע הליגה ב-2016/17, בליגה האירופית ב-2016/17 ושלוש פעמים במגן הקהילה – ב-2011, 2013 ו-2016.

דויד דה חאה | Visionhaus/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי