אחרי 127 בעיטות וכמעט 13 שעות, ליברפול הבקיעה באנפילד ממשחק פתוח

המייטירדס היו בדרך להפסד נוסף נגד אסטון וילה, אבל אז מוחמד סלאח איזן, טרנט אלכסנדר ארנולד הפך בתוספת הזמן וקלופ וחבורתו נותרו במאבק על הכרטיס לאלופות. שער ביתי במחצית הראשונה עדיין אין להם ב-2021

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

מי היה מאמין שזה ייקח לאלופת אנגליה מעל ארבעה חודשים, אבל אתמול (שבת) זה קרה: ליברפול כבשה שער ראשון באנפילד ממשחק פתוח בשנת 2021. היא כן עשתה זאת בליגת האלופות נגד לייפציג, אבל בפרמיירליג הקבוצה של יורגן קלופ הבקיעה בשנה האזרחית החדשה רק שער אחד במגרשה הביתי, וגם הוא היה מפנדל של מוחמד סלאח בהפסד למנצ'סטר סיטי בשבוע הראשון של פברואר. אתמול ב-1:2 הדרמטי על אסטון וילה, הרצף הנוראי מבחינתה נשבר.

בסיבוב הראשון, בימים שליברפול עוד נראתה כמו קבוצה שתתמודד על האליפות עד הסוף, אסטון וילה הדהימה אותה עם 2:7 מטורף ואתמול הגיעה הנקמה החשובה של ליברפול. מוחמד סלאח מחק יתרון מרגלי אולי ווטקינס, טרנט אלכסנדר ארנולד הפך בתוך תוספת הזמן והילד שגדל בליברפול השאיר את מועדון נעוריו בחיים בכל הנוגע לקרב על ארבע המקומות הראשונים.

ווטקינס כאמור העלה את וילה ליתרון לפני ההפסקה אחרי טעות בהגנה, אבל סלאח הצליח להשוות אחרי 764 דקות בהן ליברפול לא הבקיעה באנפילד שער ממשחק פתוח (שאינו פנדל). מדובר ב-12 שעות ו-44 דקות של כדורגל ללא שער ממשחק פתוח. למעשה, ליברפול בעטה 127 כדורים לשער של יריבותיה, אבל לא הצליחה להבקיע עד אתמול. שער במחצית הראשונה, אגב, היא עוד לא כבשה באנפילד ב-2021 כי גם ב-0:2 על לייפציג השערים הובקעו במחצית השנייה.

מוחמד סלאח | Laurence Griffiths/Getty Images

למזלה הגדול, המהפך אתמול השאיר אותה במרחק שתי נקודות מצ'לסי הרביעית ולפניה משחקים מול כל קבוצות התחתית בשבעת מחזורי סיום העונה, להוציא את המפגש נגד מנצ'סטר יונייטד. המשחק הבא של ליברפול יהיה כידוע נגד ריאל מדריד ביום רביעי ובו היא תצטרך לנסות למחוק הפסד 3:1 מהמשחק הראשון, אחרת תסיים את דרכה בליגת האלופות ברבע הגמר.

יורגן קלופ שיבח את שחקניו בסיום והתעודד מכך לקראת הגומלין מול מוליכת הליגה הספרדית הטרייה: "אנחנו מסכימים שזו עונה קשה שאנחנו עוברים ויודעים שאנחנו חייבים לחזור לעצמנו. זה מה שהבחורים עשו נגד וילה ונכון שלקח לנו זמן, אבל אם תרצו אז הכרחנו את עצמנו לעשות את זה, במיוחד אחרי השער של סלאח. העלנו את רמת הסיכון כדי לנצח ובסוף השגנו את ה-1:2. השער של טרנט הרגיש כמו השער הכי משמח שלנו מזה המון זמן, הוא היה מאוד אמוציונלי ואני שמח שהשגנו שלוש נקודות".

קלופ גם שיבח את אלכסנדר ארנולד, המגן הצעיר שניצח את המשחק ובשבועות הקרובים יצטרך להוכיח כי הוא חוזר לעצמו – אחרת שוב עלול למצוא את עצמו מחוץ לסגל נבחרת אנגליה ומחוץ ליורו שייערך בקיץ: "הוא שחקן מדהים ואני בטוח שעם זה כולם יסכימו, גם גארת' (סאות'גייט, מאמן הנבחרת). אנחנו מכבדים את החלטת המאמן, גם טרנט מכבד אותה וגם אני. הוא לא מתעסק בזה אלא רק מגיע לשחק כדורגל ואת זה הוא עושה טוב מאוד".

הציל את ליברפול. אלכסנדר ארנולד חוגג בדקה ה-90 | John Powell/Liverpool FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי