עימות חריף בין מוריניו לסולשיאר, בטוטנהאם שוקלים את פיטוריו

התרנגולים שוב איבדו יתרון ונכנעו 3:1 למנצ'סטר יונייטד, "המיוחד" רשם שיא אישי שלילי ועל פי סוכנויות ההימורים הוא המאמן הבא בפרמיירליג שיסיים את דרכו. וגם: התגובה הקשה למנג'ר יונייטד והייאוש של סון

(גודל טקסט)

לראשונה בקריירה שלו, ז'וזה מוריניו הגיע לעשרה הפסדי ליגה. טוטנהאם כבר הוליכה אתמול במחצית על מנצ'סטר יונייטד הודות לשער של יונג מין סון, אבל השדים האדומים הפכו במחצית השנייה ל-1:3 משערים של פרד, אדינסון קבאני ומייסון גרינווד והתרנגולים בסכנת ירידה למקום השמיני עוד במחזור ה-31 שטרם הסתיים ובעיקר רואים את חלום ליגת האלופות בעונה הבאה הולך ומתרחק.

אחת הבעיות הגדולות של טוטנהאם העונה היא חוסר יציבות גם במהלך משחקים ולראיה היא איבדה העונה כבר 18 נקודות רק במשחקים בהם הוליכה ולא השכילה לנצח. טוטנהאם למעשה כבר נקלעה לפיגור אתמול, אבל השער נפסל על ידי שופטי המסך בטענה לעבירה שביצע סקוט מקוטמיניי על יונג מין סון.

לאחר המשחק, אולה גונאר סולשיאר עקץ את כוכב טוטנהאם שספג מכה בפניו מהסקוטי במה שהוביל לפסילת השער: "אשתמש באנלוגיה ואומר שאם הבן שלי היה שוכב על הרצפה שלוש דקות והיה זקוק לעשרה חברים שלו שירימו אותו בגלל מכה בפנים, הוא לא היה מקבל אוכל לכמה ימים כי זה מביך. זו הייתה מלכודת והשופט החליט שאנחנו לא נשחק כדורגל, או ה-VAR יותר נכון. אני בשוק שנתנו על זה עבירה ועל כך שלקח לסון שלוש דקות להתאושש".

ז'וזה מוריניו לא נשאר חייב וענה לסולשיאר לאחר המשחק: "לסון יש מזל שאבא שלו הוא בן אדם טוב יותר מאשר אולה. אני חושב שבתור אבא אתה צריך תמיד להאכיל את הילדים שלך וזה לא משנה מה הם עשו ואם צריך אתה תגנוב אוכל בשבילם. אני מאוד מאוכזב מהתגובה שלו וגם אמרתי את זה לאולה לפני כמה דקות".

סון לא התייחס לאירוע לאחר המשחק, אולם היה נראה מאוד עצוב בעמדת הראיונות וגם המראיין אמר לו שבשש שנות היכרות שלהם הוא לא ראה אותו כל כך שפוף: "אין לי מה לומר, זה יום עצוב וקשה. אני מרגיש רע. אני יודע שגם האוהדים שלנו מאוד עצובים עכשיו וכולנו מרגישים עם זה רע. לא אכפת לי שכבשתי גם, כי רציתי לנצח. אין לי מילים, זה יום עצוב. אני יודע שזה נשמע מטורף ושאני יוצא לא נורמלי מרוב שאני עצוב, אבל זה המצב. אני אצטרך יומיים או שלושה כדי להתאושש, מה אני יכול לומר? אנחנו חייבים לנצח ביום שישי (את אברטון)".

בהתחלה הוא עוד חגג. יונג מין סון | Tottenham Hotspur FC via Getty Images

לפי הדיווחים הבוקר בממלכה, דניאל לוי, בעלי טוטנהאם, ישוחח בקרוב עם אנשיו ויחליט אם לבצע שינוי בעמדת המאמן בעונה הבאה. בדצמבר עוד האמינו בטוטנהאם שהם יכולים להתחרות על אחד מארבעת המקומות הראשונים אחרי שבחלון בקיץ צורפו לא פחות משבעה שחקנים חדשים, אבל כעת גם בסוכנויות ההימורים מוצא את עצמו "המיוחד" במקום הראשון, משמע עם היחס הנמוך ביותר להיות המאמן הבא בפרמיירליג שיתבשר על סיום דרכו. אחריו מדורגים סטיב ברוס (ניוקאסל), מאמן שפילד יונייטד הזמני פול האקינגבוטום וסקוט פארקר מפולהאם. מי שנחשב בסכונויות המועמד לוהביל את מוריניו הוא יוליאן נגלסמן מלייפציג וגם מוזכר רפא בניטס.

השבוע גם פורסם ב"האתלטיק", ולא בפעם הראשונה, שהארי קיין יבקש לעזוב את הקבוצה אם היא לא תהיה בעונה הבאה בליגת האלופות. אין ספק שקיץ לא פשוט יהיה בלונדון.

עוד באותו נושא: ז'וזה מוריניו, יונג-מין סון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי