ברומיץ' הביסה 0:3 את סאות'המפטון. 0:0 בין אברטון לברייטון

אחרי החמישייה מול צ'לסי, הקבוצה סם אלרדייס דרסה גם את הקדושים הודות לכיבושים של פריירה, פריירה ורובינסון. וורד פראוס החמיץ פנדל בתוספת הזמן. הטופיז פספסו הזדמנות לעלות למקום השביעי

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בפרמיירליג ננעל הערב (שני) לאחר ה-0:0 המאכזב בין ברייטון לאברטון. עוד קודם לכן ווסט ברומיץ' מתחתית ממשיכה להפתיע את כולם לאחר 0:3 ביתי על סאות'המפטון.

ווסט ברומיץ' – סאות'המפטון 0:3

העולה החדשה, שככל הנראה תשוב לליגת המשנה, נמצאת בכושר נהדר. כזכור בשבוע שעבר היא הדהימה את צ'לסי עם 2:5 סנסציוני והיום השיגה עוד ניצחון בהפרש של שלושה שערים על סאות'המפטון. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-32 בזכות פנדל מדויק של מתיאוס פריירה וכעבור שלוש דקות מאט פיליפס הכפיל את התוצאה. הקדושים ניסו לחזור למשחק, אך דווקא קאלום רובינסון סגר את הסיפור כשנעץ את המסמר האחרון בדקה ה-69.

בתוספת הזמן ג'יימס וורד פראוס קיבל הזדמנות להמתיק את הגלולה עם פנדל, אך לא הצליח להכניע את סם ג'ונסטון. למרות הניצחון, ברומיץ' נמצאת במרחק של שמונה נקודות מהקו האדום ותזדקק ללא פחות מנס כדי להישאר בליגה הראשונה. סאות'המפטון מנגד נותרה במקום ה-14 לאחר הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים.

שחקני ווסט ברומיץ' חוגגים | Tim Goode – Pool/Getty Images

ברייטון – אברטון 0:0 (צפו בתקציר)

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי הגיעה לאצטדיון פאלמר אחרי רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון, אך בידיעה שאם תשיג שלוש נקודות נגד השחפים, היא תוכל לעלות למקום השביעי על חשבון טוטנהאם. אך אברטון לא מצאה את הרשת וברייטון יצאה המרוויחה העיקרית לאחר שטיפסה למקום ה-15 במקום ברנלי.

אדם ללאנה, חאמס רודריגס | Paul Childs/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי