כבר נגמר? זייך עשוי לעזוב את צ'לסי בסיום העונה

חכים זייך | Chris Lee - Chelsea FC/Chelsea FC via Getty Images

דיווח: הבלוז צפויים ללכת לקיץ עמוס נוסף בגזרת חלון ההעברות, וייתכן כי הקשר שהגיע בקול תרועה רמה מאיאיקס ייפרד אחרי עונה אחת בלבד. אנדראה בלוטי מועמד, גם אברטון ומילאן מתעניינות בחלוץ האיטלקי

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

צ'לסי הייתה הקבוצה הכי עסוקה לפני פתיחת עונת 2020/21. הבלוז רשמו חלון העברות עמוס במיוחד, ואולי את חלון ההעברות המרשים יותר אז באירופה, כאשר צירפו שורה של שחקנים בכירים בסכומי עתק. קאי האברץ, טימו ורנר, חכים זייך, בן צ'ילוול ואדוארד מנדי עלו לקבוצה כ-250 מיליון יורו, ואליהם אפשר לצרף את טיאגו סילבה שהצטרף בהעברה חופשית ומרוויח שכר מהגבוהים במועדון.

ייתכן מאוד שצ'לסי הולכת לעבור קיץ עמוס גם בסיום העונה הנוכחית. המאמן, תומאס טוכל, אשר החליף את פרנק למפארד באמצע העונה ומאז מציג שיפור משמעותי, מעוניין לצרף מספר שחקנים ולהיפרד מכמה אחרים שפחות מתאימים לשיטה שלו.

על פי דיווח, חכים זייך עשוי לעזוב את צ'לסי אחרי עונה אחת בלבד. הקשר המרוקני הגיע אחרי שנים אדירות באייאקס, ואמנם עלה "רק" 40 מיליון יורו, פחות ממה ששולם על ורנר והאברץ, אך הציפייה לתרומה מיידית ממנו הייתה ככל הנראה גבוה יותר מצמד השחקנים הגרמנים.

תומאס טוכל | Fran Santiago/Getty Images

זייך בהחלט מראה פה ושם ניצוצות, כי אי אפשר לקחת לו את יכולת המסירה המרהיבה שלו, אבל אין ספק שזה לא מה שציפו. הוא שיחק העונה רק 17 פעמים בפרמיירליג, כבש שער אחד ובישל שלושה נוספים, ולא נראה שטוכל מעניק לו יותר מדי קרדיט.

בנוסף, ב"טוטוספורט" האיטלקי טוענים כי צ'לסי מעוניינת לצרף את אנדראה בלוטי. החלוץ המצוין של נבחרת איטליה והקפטן של טורינו מסיים את חוזהו בתום העונה הבאה, ועל כן עשוי להימכר הקיץ לכל המרבה במחיר. יש לו העונה 12 שערים ושישה בישולים ב-27 הופעות ליגה בסרייה א', וגם אברטון ומילאן הוזכרו כמתעניינות בשירותיו.

אנדראה בלוטי | Matteo Ciambelli/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי