באנגליה טוענים שהארי קיין החליט היכן הוא רוצה לשחק בעונה הבאה

הארי קיין | Sebastian Frej/MB Media/Getty Images

הכוכב שעשוי לעזוב את טוטנהאם בקיץ סימן את היעדים המועדפים עליו, אך הספרס לא מעוניינים למכור אותו לקבוצה מהממלכה. בינתיים, פ.ס.ז נכנסה לתמונה וסימנה אותו בתור מחליף אפשרי לאמבפה

(גודל טקסט)

לאחר שהציב אולטימטום בפני ראשי טוטנהאם שיעזוב את הקבוצה אם היא לא תצליח להעפיל לליגת האלופות, הארי קיין סימן את היעדים המועדפים עליו במידה ויעבור. עם זאת, נראה כי הבעלים דניאל לוי מסרב למכור את החלוץ, בטח אם מדובר בקבוצת פרמיירליג אחרת.

הסקורר האנגלי מתסוכל מכך שמועדון נעוריו לא מצליח להתקרב לזכייה בתארים, ולפי ה"דיילי מייל" הוא סימן את מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי כשני היעדים המועדפים עליו. קיין מעוניין להישאר באי הבריטי, למרות רצונו להצטרף למנצ'סטר סיטי, נדמה כי התכולים מחפשים חלוץ צעיר יותר, כמו ארלינג הולאנד. לעומת זאת, מידת העניין של מנצ'סטר יונייטד בשחקן, ומידת הנכונות שלה להשקיע סכום עתק בעסקה תהיה תלויה בכסף שיצליחו להכניס ממכירת שחקנים.

עם זאת, נדמה כי יש שחקנית חדשה במירוץ אחר שירותיו של האנגלי, וזו סגנית אלופת אירופה פריז סן ז'רמן. ב"אינדפנדנט" נטען כי הקבוצה אותה מאמן מאוריסיו פוצ'טינו, ששיתף פעולה עם קיין בלונדון, תנסה להנחיתו בעיר האורות כמחליף לקיליאן אמבפה, שעשוי לעזוב בקיץ הקרוב. המשא ומתן עם טוטנהאם צפוי להיות קשה. דניאל לוי מוכן להצעות של 150 מיליון יורו רק כדי "לשקול מכירה" של הכוכב. דרישה של סכום כזה תאפשר לבעלי פ.ס.ז', שידועים ביכולת שלהם להשקיע סכומי עתק, להפוך לפייבוריטית במירוץ אחר השחקן, בטח אם יכניסו סכום רב ממכירה של אמבפה.

קיליאן אמבפה. קיין יחליף אותו? | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

אמנם לפי המצב הנוכחי לוי מסרב למכור את החלוץ שיחגוג 28 בקיץ הקרוב, אך גלן הודל, שהיה בעבר שחקן ומאמן בטוטנהאם, טוען כי בסופו של דבר התרנגולים לא יוכלו למנוע מהכוכב שלהם לעזוב אם יחפוץ בכך: "אני חושב שהוא יהיה זה שיקבל את ההחלטה, והספרס יאלצו למצוא את העסקה הטובה ביותר שהם יכולים. זו תהיה מכה קשה, לאבד שחקן ברמתו של קיין תהווה מהלומה עבור כל קבוצה. בסופו של יום, הוא יצטרך להגיד שהוא רוצה ללכת למקום אחר כדי לזכות בתארים".

עד כה העונה, האנגלי כבש 29 שערים והוסיף 16 בישולים בכל המסגרות, אך קבוצתו הודחה מהליגה האירופית ומהגביע האנגלי, ונמצאת במקום השביעי בלבד בטבלת הפרמיירליג. לקיין יש בכל זאת הזדמנות לזכות העונה בתואר, כשקבוצתו תפגוש את מנצ'סטר סיטי בגמר גביע הליגה ב-25.4.

הארי קיין מאוכזב | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי