שובן של הקנריות: נוריץ' חזרה לפרמיירליג

טימו פוקי וטוד קאנטוול. חוזרים לליגה הראשונה | Stephen Pond/Getty Images

לאחר עונה אחת בליגת המשנה, חניכיו של דניאל פארקה הבטיחו את חזרתם לליגה הבכירה לאחר שסוונזי השלישית סיימה ב-2:2 מול וויקומב. בין כוכבי העונה: טימו פוקי שהבקיע 25 שערי ליגה

קבוצות: נוריץ'
(גודל טקסט)

נוריץ' התרגלה להיות קבוצה שמתנדנדת בין הליגה הראשונה לשנייה באנגליה, ושנה לאחר שסיימה במקום האחרון בפרמיירליג, הצהובים-ירוקים הבטיחו את חזרתם לאחר שסוונזי השלישית סיימה ב-2:2 בלבד נגד וויקומב האחרונה.

המועדון מקארו רואד השאיר את המפתחות בידיו של המאמן הגרמני דניאל פארקה למרות ירידת הליגה, וזה השתלם לקנרים. כשהיא רחוקה 14 נקודות מסוונזי, לה נותרו עוד ארבעה משחקים, מוליכת הטבלה יכולה להתחיל בהכנות לאתגר האמיתי – הישארות בפרמיירליג. לאחר ששתי הקדנציות האחרונות של הקבוצה בליגה הראשונה הסתיימה עם ירידה לאחר עונה בודדת, הקבוצה ממזרח אנגליה תקווה לבסס את מקומה בין עשרים הקבוצות הטובות במדינה.

בין השמות הבולטים בקבוצה ניתן למצוא את חלק מהכוכבים שעיטרו את הסגל גם בליגה הראשונה, ביניהם אמיליאנו בואנדיה, טוד קאנטוול, ומעל כולם, החלוץ הפיני טימו פוקי, שכבש 25 שערי ליגה העונה.

נוריץ' רשמה העונה חמישה הפסדים בלבד ב-41 משחקים ובין פברואר לאמצע מרץ יצאה לריצה מרשימה של תשעה ניצחונות רצופים. במחזור האחרון גברה 0:1 על דרבי קאונטי במשחק החוץ. זו ההעפלה הכי מוקדמת שלהם מאז הפעם הראשונה ב-2004.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי