שישי בספורט2: ארסנל תארח את אברטון לקרב על מקום באירופה

אדי נקטיה, רוב הולדינג | Ian Walton - Pool/Getty Images

התותחנים החסרים רוצים לרשום ניצחון ביתי שיקפיץ אותם מעל יריבתם בטבלה, ארטטה אמר: "רוצים לנצח דווקא בשבוע מאתגר שכזה, הבעלים התנצלו בפניי ובפני השחקנים". מנגד, אנצ'לוטי הציב יעד עד סיום העונה

קבוצות: ארסנל אברטון
(גודל טקסט)

המחזור ה-33 בפרמיירליג ייפתח מחר (שישי) עם משחק מסקרן במיוחד, כאשר ארסנל תארח את אברטון (החל מ-21:50, שידור ישיר בספורט2) באצטדיון האמירויות למשחק בעל השפעה ישירה לקראת הישורת האחרונה במאבק על הכרטיסים לאירופה.

לאחר שנדמה כי סערת הסופרליג דעכה, התותחנים יגיעו למפגש מהמקום התשיעי בטבלה כאשר במאזנם 46 נקודות ושלוש פחות מיריבתם שנמצאת מקום אחד מעליה, אך גם עם משחק עודף ביד. עם זאת, מיקל ארטטה יודע שניצחון יקפיץ אותו מעל קרלו אנצ'לוטי וחניכיו, גם אם באופן זמני, בשל הפרש שערים עדיף.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, ארטטה דיבר על קבוצתו ועל היריבה, וכמובן התייחס לסערת הסופרליג: "בשבוע האחרון התרחשו יותר דברים ממה שאני זוכר שקרו ב-20 השנים האחרונות. צריך להתמודד עם זה, ולנסות להיות כמה שיותר שקופים כלפי השחקנים עם המידע שיש לנו. הבעלים התנצלו בפניי ובפני יתר הקבוצה על כך שלא נהגו בכבוד כלפי הארגון. זה המעט שאפשר לבקש מהם, אבל במידה ויהיו השלכות אנחנו נאלץ להתמודד איתן, אין ברירה.

מיקל ארטטה | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

"לגבי המשחק", המשיך המנג'ר הספרדי, "אני חושב שאנחנו משחקים טוב לאחרונה. אברטון נמצאת בעונה טובה משל עצמה, אבל אנחנו יודעים מה המטרות שלנו. אנחנו רוצים לעשות צעד נוסף לעבר המקום באירופה, דווקא בשבוע מאתגר כמו זה".

בצד המקצועי, מאמן המארחת ימשיך להתמודד עם רשימת פציעות ארוכה: מרטין אודגור, קירן טירני ודויד לואיז (שחוגג היום יום הולדת 34) ימשיכו להיעדר, כאשר אליהם מצטרפים שניים מכוכבי הקבוצה, אלכסנדר לקאזט שמתח את שריר הירך האחורי ופייר אמריק אובמיאנג שהודיע כי חלה במלריה במהלך ששהה במולדתו גאבון בפגרת הנבחרות האחרונה.

לאור החיסורים הרבים, מי שצפוי לפתוח בהרכב הוא החלוץ הצעיר אדי נקטיה כאשר לצידו ישחקו בוקאיו סאקה ואמיל סמית' רואו, בעוד בחוליית הקישור ישחקו דני סבאיוס, תומאס פארטיי וגבריאל מרטינלי בן ה-19. בחלק האחורי, גבריאל ורוב הולדינג ימשיכו להוביל את הגנת המארחת לצד גרניט ג'אקה וקאלום צ'יימברס.

אמיל סמית' רואו | Julian Finney/Getty Images

מן העבר השני, לאחר פתיחת עונה מצוינת במהלכה אפילו הוליכה את הטבלה, אברטון תגיע ללונדון במומנטום רע מאוד: שישה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, כולל חמישה בליגה (שלוש תוצאות תיקו ושני הפסדים).

למרות זאת, אנצ'לוטי עדיין נמצא חזק במאבק על אירופה בעונה הבאה ואמר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות כי "מתוך שבעת המשחקים שנותרו לנו, עלינו לנצח בחמישה כדי להיות באירופה". המנג'ר האיטלקי ימשיך להסתמך בהתקפה על כוכבי הקבוצה, חאמס רודריגס הקולומביאני ורישארליסון הברזילאי, כאשר בחוליית הקישור צפויים לפתוח אלאן, גילפי סיגורדסון וטום דייויס.

חאמס רודריגס | Joe Prior/Visionhaus/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי