ברונו פרננדס לא מוכן לחתום על חוזה חדש עד שפוגבה לא יחתום

ברונו פרננדס, פול פוגבה | Tullio Puglia - UEFA/UEFA via Getty Images

דיווח באנגליה: מנצ'סטר יונייטד רוצה להבטיח את עתידו של הכוכב ולשדרג את שכרו, אך הפורטוגלי מתנה את העניין בהישארותו של הצרפתי, ששמו נקשר עם עזיבה בחודשים האחרונים. כיצד הסאגה תיגמר?

(גודל טקסט)

אין עוררין על מה שברונו פרננדס עושה במנצ'סטר יונייטד. לקשר הפורטוגלי חלק עצום בחזרה של השדים האדומים לקדמת הפרמיירליג, ולמרות שהקבוצה לא מהווה העונה יריב אמיתי למנצ'סטר סיטי על תואר האליפות, איאפשר להתעלם מהשיפור המגמתי שהיא עשה בשנתיים האחרונות.

הפליימייקר, שהוסיף הרבה אופי ומנהיגות ליונייטד, מספק גם מספרים מצוינים. ב-46 הופעות בסך הכל במדי הקבוצה בליגה האנגלית הוא היה מעורב ב-42 שערים – כבש 24 ובישל עוד 18. לא סתם השדים האדומים רוצים להבטיח את עתידו, והם מעוניינים להחתימו על חוזה חדש לחמש שנים.

פרננדס נמצא רק במקום השביעי בטבלת בעלי השכר הגבוה במועדון, והקבוצה רוצה לשדרג אותו. הבעיה היא שעל פי דיווח שהתפרסם היום (חמישי) באנגליה, ההקשר לא מוכן לחתום על חוזה חדש עד שפול פוגבה יחתום על חוזה חדש.

פול פוגבה, ברונו פרננדס | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

הפורטוגלי רוצה לראות שהמועדון עושים מאמצים ללכת קדימה, ומאמין שפוגבה הוא אחד מהמפתחות לכך. לקשר הצרפתי סאגה בלתי נגמר עם הקבוצה, חוזהו מסתיים בסוף העונה הבאה, ובחודשים האחרונים מסתמן על פי שלל הדיווחים באירופה שהוא אמור לעזוב בסיום העונה, וגם סוכנו מינו ראיולה לא הכחיש.

פרננדס, אגב, דיבר בעבר על חיבתו לשחק לצד פוגבה, כשאמר לאתר הרשמי של יונייטד: "על המגרש, עוד לא הוצאנו את הטוב ביותר שלנו ביחד. אנחנו יכולים לעשות דברים הרבה יותר טובים ביחד. אנחנו מסתדרים טוב יותר עכשיו, וזה טוב לקבוצה, כי היריבים לא יודעים על מי לשמור. כשאתה משחק עם הטובים ביותר, אתה מצליח להוציא את המיטב שלך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי