וארדי שבר את הבצורת, איהנאצ'ו שוב כבש: 0:3 ללסטר על ווסט ברומיץ'

החלוץ כבש אחרי 12 משחקים בכל המסגרות, הניגרי הלוהט הבקיע בפעם ה-13 מאז תחילת שנת 2021 והשועלים פתחו פער של ארבע נקודות מהמקום הרביעי. אלרדייס והבאגיז מתקרבים בחזרה לליגת המשנה

(גודל טקסט)

קלצ'י איהאנצ'ו לא עוצר, ג'יימי וארדי שוב מבשל וכך קשה לעצור את הקבוצה של ברנדן רוג'רס. לסטר אירחה הערב (חמישי) את ווסט ברומיץ' החלשה והתעללה בה במחצית הראשונה, בדרך ל-0:3 קליל שקובע כי אחרי 32 מחזורים בפרמיירליג לזכות השועלים יתרון ארבע נקודות מהמקום הרביעי.

במשחק סיום המחזור שהתפרש על פני כל השבוע ואחרי שחגגה העפלה לגמר הגביע האנגלי ביום ראשון, לסטר כאמור אירחה את המדורגת לפני האחרונה והכריעה את המשחק בבליץ של 13 דקות ובמהלכו כבשה שלושה שערים: ג'יימי וארדי לא כבש בשבעת המחזורים האחרונים בליגה, אבל בדקה ה-23 הוא זכה לבישול מהמגן טימותי קסטנייה וקטע את הבצורת שנמשכה 12 משחקים בכל המסגרות. זו הייתה הבצורת הארוכה ביותר של החלוץ מאז דצמבר 2016, אז לא כבש 16 משחקים.

מיד לאחר מכן החל הבליץ והמשחק הוכרע: הבלם ג'וני אוואנס קבע 0:2 בדקה ה-26 ובקה ה-36 וארדי גם הוסיף בישול כשסידר לאיהנאצ'ו הניגרי את שערו ה-13 בכל המסגרות מאז תחילת 2021, הכי הרבה מבין שחקני הפרמיירליג להוציא את הארי קיין מטוטנהאם שכבש 15 שערים בכל המסגרות.

מומנטום מטורף. איהנאצ'ו | Plumb Images/Leicester City FC via Getty Images

לסטר הפסידה בשני מחזורי הליגה האחרונים למנצ'סטר סיטי לווסטהאם והסתבכה במאבק על ליגת האלופות, אבל בזכות המעידות האחרונות של יריבותיה בימים האחרונים וכמובן הניצחון הערב היא שוב ביתרון של ארבע נקודות מצ'לסי ומווסטהאם שבמקומות 4 ו-5 ובפער של שש נקודות מטוטנהאם ומליברפול במקומות 6 ו-7. לעומתה, ווסט ברומיץ' חגגה עם 2:5 מטורף על צ'לסי ו-0:3 על סאות'המפטון, אבל רצף הניצחונות שלה נעצר עם התבוסה הערב ואחרי 32 משחקים היא עם 24 נקודות, מרחק תשע מברנלי ונראה שהיא תצרף לשפילד יונייטד (וכנראה גם לפולהאם שמעליה) בליגת המשנה.

בדרך לצ'מפיונשיפ, עושה רושם. אלרדייס | Rui Vieira/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי