בשבת: צ'לסי מול ווסטהאם במאבק על הטופ 4, ליברפול נגד ניוקאסל

טימו ורנר | Chris Lee - Chelsea FC/Chelsea FC via Getty Images

הבלוז מהמקום ה-4 יפגשו לקרב רותח וקריטי את הקבוצה של דייויד מויס מהמקום ה-5 (19:20, ספורט2). ורנר יחזור להרכב. חניכיו של קלופ חייבים ניצחון מול המגפייז (14:20, ספורט2), סלאח ישוב ל-11 על חשבון ז'וטה

(גודל טקסט)

המחזור ה-33 של הפרמיירליג ייפתח הערב (שישי, החל מ-21:50, שידור ישיר בספורט2) עם משחק סופר מסקרן בין ארסנל לאברטון, ומחר הוא יימשך עם שלושה משחקים נוספים וחשובים. במוקד, צ'לסי תפגוש את ווסטהאם לקרב ישיר על מקום ברביעייה הראשונה (החל מ-19:20, שידור ישיר בספורט2) וליברפול תתמודד מול ניוקאסל (החל מ-14:20, שידור ישיר בספורט2). כמו כן, שפילד יונייטד תארח את ברייטון (החל מ-21:50, שידור ישיר בספורט2).

ווסטהאם – צ'לסי (19:20, ספורט2)

קריטי, אין הגדרה אחרת למשחק הזה. תיקו לא ישרת אף קבוצה, וגם הבלוז וגם הפטישים יחפשו הכרעה. צ'לסי מגיעה למשחק מהמקום הרביעי עם 55 נקודות – מספר זהה לזה של ווסטהאם, שנמצאת במקום החמישי. הקבוצות נאבקות על מקום ברביעייה הראשונה, שמזכה כמובן לכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה, כאשר מאחור אורבות טוטנהאם וליברפול ואין אפילו שנייה אחת למצמץ.

שתי הקבוצות מגיעות אחרי שהתאכזבו במחזור האחרון. צ'לסי סיימה ב-0:0 משעמם מול ברייטון, בעוד ווסטהאם הפסידה 3:2 לניוקאסל. הנקודה שצברה הקבוצה של תומאס טוכל העלה אותה למקום הרביעי על חשבון חניכיו של דייויד מויס, שרוצה לסיים את העונה המצוינת שלה עם הישג מרשים בדמות מקום בצ'מפיונס ליג. כל זאת כשנותרו עוד 18 נקודות בקופה עד לסיום העונה.

תומאס טוכל | MIKE HEWITT/POOL/AFP via Getty Images

מבחינה מקצועית, מתאו קובאצ'יץ' נמצא בספק גדול בצ'לסי וצפוי להיעדר. לעומתו, אדוארד מנדי יחזור לשער וטיאגו סילבה ישוב למרכז ההגנה. חכים זייך צפוי לרדת לספסל ולפנות את מקומו לטימו ורנר, שישתף פעולה בחלק הקדמי עם קאי האברץ ומייסון מאונט. גם ססאר אספיליקווטה ובן צ'ילוול, שקיבלו מנוחה במשחק האחרון, אמורים לשוב ל-11. בווסטהאם ייעדר דקלאן רייס, שמוזכר כמועמד להצטרף לצ'לסי בעונה הבאה. גם מיקייל אנטוניו בחוץ.

ליברפול – ניוקאסל (14:20, ספורט2)

האלופה היוצאת מצליחה להתאושש במשחקים האחרונים כשצברה 10 נקודות מתוך ה-12 האחרונות. יורגן קלופ וחניכיו חייבים ניצחון, אין ברירה אחרת, אם הם רוצים להישאר בתמונת הרביעייה הראשונה, מכיוון שאם ליברפול לא תשיג את הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה יהיה זה כישלון פשוט עצום. המייטי רדס חוזרים לאנפילד. בפעם האחרונה שהם שיחקו באצטדיונם הביתי, הם ניצחו את אסטון וילה וקטעו רצף שלילי היסטורי של שישה הפסדים רצופים בבית. גם מחר הם עלולים לרשום נתון לא מחמיא, אם יספגו ראשונים, ובכך לראשונה ייקלעו לפיגור 1:0 באנפילד שמונה משחקים ברציפות.

מלבד הנעדרים בעקבות הפציעות ארוכות הטווח בליברפול (וירג'יל ואן דייק, ג'ורדן הנדרסון, ג'ו גומז וג'ואל מאטיפ), גם נת'ניאל פיליפס בספק, כך שפאביניו עשוי לפתוח במרכז ההגנה. מוחמד סלאח, שבמפתיע פתח על הספסל מול לידס ב-1:1 במחזור הקודם, ישוב להרכב ומי שצפוי לפנות את מקומו הוא דיוגו ז'וטה. ג'יימס מילנר וג'ורג'יניו ווינאלדום ישחקו בקישור.

מוחמד סלאח, דיוגו ז'וטה | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

ומה קורה בגזרת ניוקאסל? המגפייז של סטיב ברוס טרם הבטיחו הישארות בליגה, אך עשו צעד גדול לכך עם ה-2:3 במחזור הקודם על ווסטהאם. כעת הם מדורגים במקום ה-15 ובמרחק של שמונה נקודות מפולהאם, שמתחת לקו האדום. לקבוצה בעיה לא פשוטה בדמות הפציעה של הכוכב הגדול אלן סיינט-מקסימין, שנמצא בספק, והתקווה היא כמובן שהצרפתי יוכל לקחת חלק בהתמודדות, כי בלעדיו לא בטוח שלקבוצה יהיה יותר מדי מה למכור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי