כוכביה הכי גדולים של ארסנל יצטרפו למייסד ספוטיפיי בניסיון הרכישה

ויירה, הנרי וברגקאמפ | Matthew Ashton/EMPICS via Getty Images

לאחר שהמיליארדר השוודי דניאל אק הבהיר כי ברצונו לרכוש את המועדון מידי קרונקי, פורסם בממלכה שהנרי, ברגקאמפ ו-ויירה, מכוכבי הקבוצה הבלתי מנוצחת, יגויסו גם הם למשימה

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

כ-48 שעות אחרי שצייץ מייסד ספוטיפיי, המיליארדר השוודי דניאל אק, על רצונו לרכוש את ארסנל, הבוקר (שני) פורסם בעיתון האנגלי "טלגרף" שאק אינו מתכוון להתיצב לידו מול הבעלים הנוכחי סטן קרונקי.

לפי פרסום בלעדי בעיתון, אק מתכוון לצרף אליו לרכישה גם שלושה מכוכבי ארסנל שהיו שותפים לעונה ההיסטורית שהסתיימה ללא הפסד – תיירי הנרי, דניס ברגקאמפ ופטריק ויירה. הנרי מנסה בשנים האחרונות לפלס את דרכו בחזרה לצמרת הכדורגל האירופי כמאמן ותפקידו האחרון היה במונטריאול אותה עזב מסיבות משפחתיות, כמו גם פטריק ויירה שעזב בשנה שעברה את ניס. ברגקאמפ שימש כעוזר מאמן באייאקס ב-2017 וכיום מאמן את קבוצת הנוער של אלמרה סיטי ההולנדית.

כל השלושה מעת לעת מדברים על הזהות שלהם עם ארסנל שתישאר לנצח והנרי אף הגדיל לעשות בסוף השבוע כאשר יצא למתקפה חריפה נגד קרונקי בעקבות החלטתו להצטרף לסופרליג: "זה לא המועדון שאני מכיר ומחובר לערכים שלו. אני חלק מארסנל ותמיד אהיה, אבל לא מזוהה או מתחבר עם המועדון כפי שהוא פועל כיום – מנהלים את ארסנל כמו חברה, לא כמו קבוצת כדורגל. הכסף כנראה הוביל לפיתוי וזו הייתה טעות".

אגב, הבוקר גם הוכרז רשמית שתיירי הנרי יצטרף להיכל התהילה של הפרמיירליג לצדו של חלוץ העבר אלן שירר. הטקס שבו יוכרזו זוכים נוספים ייערך הערב ויועבר בשידור ישיר בספורט2 החל מ-20:00.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי