"הוא בהלם": ראיין גיגס נזרק מהיכל התהילה ברגע האחרון

סוף עידן. גיגס יוצא לדרך חדשה
סוף עידן. גיגס יוצא לדרך חדשה | צילום: Gettyimages

לאחר שאלן שירר ותיירי הנרי היו הראשונים שזכו לכבוד מהפרמיירליג, מתברר שהצרפתי החליף את הוולשי שמואשם בתקיפת שתי נשים והוצא גם מרשימת המועמדים להצטרף בבחירה הבאה. כל הפרטים

(גודל טקסט)

השבוע הפרמיירליג השיקה את היכל התהילה החדש שלה, כששני השמות הראשונים שזכו לכבוד היו אלן שירר ותיירי הנרי. לאחר חשיפתם, הליגה פרסמה רשימה בת 23 אגדות, שמתוכן שישה בלבד יזכו לכבוד להיכנס להיכל בחודשים הקרובים. מי שנותר מחוץ לרשימה הוא אגדת מנצ'סטר יונייטד, ראיין גיגס, וזאת בעקבות האישום נגדו בתקיפת שתי נשים. לפי דיווח ב"מירור" הבריטי, שחקן העבר הוולשי נותר המום מההחלטה.

בממלכה נכתב כי אחד מסמלי השדים האדומים היה אמור להיכנס ראשון להיכל התהילה לצדו של אלן שירר, אך בעקבות ההאשמה הליגה החליטה לשלול ממנו את הכבוד ולהעבירו לתיירי הנרי. כעת, גם ברשימת 23 המועמדים, ביניהם חבריו ל"מחזור 1992" המפורסם פול סקולס ודייויד בקהאם, הוא לא נכלל. בדיווח נמסר כי השחקן מאוכזב מאוד מההחלטה ומההתרחשויות.

באנגליה דנו הערב בשאלה: "האם המוסר צריך להוות שיקול בבחירת השחקנים? לחלק מהשחקנים ברשימה יש עבר של אישומים פליליים והשעיות ארוכות". בינתיים , גיגס צפוי להגיע לבית המשפט מחר (רביעי) ולטעון לחפותו. הדחתו מרשימת המועמדים מצטרפת להודעת נבחרת ויילס כי הוא לא יאמן ביורו הקרוב.

בן ה-47 הוא שיאן המועדון עם 963 משחקים, והוא השחקן עם הכי מעוטר בתולדות הכדורגל האנגלי- 34 תארים, כולל 13 אליפויות ושתי זכיות בליגת האלופות. מבחינת רזומה, אין ספק שמקומו בין הגדולים ביותר.

פול סקולס, ראיין גיגס | John Peters/Manchester United via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי