בעלי ארסנל הצהיר: "המועדון לא למכירה. לא נתייחס לשום הצעה"

למרות מחאת האוהדים והדיווחים הרבים על האפשרות שמייסד ספוטיפיי ירכוש את התותחנים, סטן קרונקי הגיב רשמית: "המטרה היא שהקבוצה תתחרה על כל התארים ואנחנו ממוקדים אך ורק בכך"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל עוברת ימים סוערים במיוחד מאז ההודעה על הצטרפותה לסופרליג וכמובן הפרישה המהירה מהמפעל. מכיוון שהתותחנים גם כך סובלים בשנים האחרונות מבחינה מקצועית, ההחלטה להיכנס ל"סופר ליג" הובילה לנקודת רתיחה ורבים מאוהדים דורשים מהבעלים סטן קרונקי למכור את המועדון – המחאה הגיעה לשיאה ביום שישי מחוץ לאצטדיון, כשארסנל נכנעה בביתה 1:0 לאברטון משער עצמי ואלפים הגיעו להשמיע את דעתם.

זה לא סוד שקרונקי מסרב למכור את המועדון, אלא שבקרב אוהדי התותחנים הייתה תקווה גדולה שמייסד ספוטיפיי ירכוש את המועדון. המיליארדר השוודי דניאל אק צייץ על רצונו לרכוש את המועדון אותו הוא אוהד מגיל צעיר ולמעשה יצר בעצמו את הציפיות, אלא שכעת קרונקי התייחס לכך לראשונה והבהיר שאין על מה לדבר.

"בימים האחרונים אני קורא בתקשורת ידיעות על אפשרות שהמועדון יימכר", נכתב בהודעה רשמית שנמסרה בשם קרונקי מהחברה שבבעלותו, "אנחנו נשארים מחויבים במאת האחוזים לארסנל ולא מתכוונים למכור שום חלק מהבעלות על המועדון. לא קיבלנו שום הצעה למכור ולא נתייחס לשום הצעה אם תתקבל. המטרה שלנו היא שארסנל תתחרה על כל התארים ואנחנו ממוקדים אך ורק בשיפור המועדון כדי שנשיג את המטרות על כר הדשא".

סטן קרונקי
סטן קרונקי | Gettyimages
מחאת אוהדי ארסנל | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images
אוהדי ארסנל במחאה | Twitter/GettyImages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי