אגדה חיה: סרט תיעודי על אלכס פרגוסון יוקרן בקרוב בבתי הקולנוע

אלכס פרגוסון | Martin Rickett/PA Images via Getty Images

צפו: מנצ'סטר יונייטד פרסמה טריילר באורך שתי דקות לקראת הקרנת הבכורה בסוף החודש של הסרט "סר אלכס פרגוסון: לעולם אל תיכנע", המגולל את חייו ואת הקריירה של אחד מגדולי המאמנים בהיסטוריית הכדורגל העולמי

(גודל טקסט)

ב-8 במאי 2013 נפל דבר בכדורגל האנגלי בפרט, ובכדורגל העולמי בכלל. סר אלכס פרגוסון, אחד מגדולי המאמנים בכל הזמנים, הגדול ביותר בעיני רבים, הודיע על פרישה מאימון לאחר 39 שנים כמאמן ו-27 שנים כמנג'ר מנצ'סטר יונייטד. שלושה ימים לפני התאריך שבו יחלפו שמונה שנים מפרישתו של פרגוסון, היום (רביעי) נכתב פרק נוסף באגדה של המאמן הסקוטי.

לאחר שנודע כי סרט תיעודי בשם "סר אלכס פרגוסון: לעולם אל תיכנע" ייצא לאקרנים ויגולל את סיפור חייו של פרגי, היום פורסם הטריילר לסרט בעמוד הטוויטר הרשמי של הקבוצה איתה הסקוטי מזוהה יותר מכל, מנצ'סטר יונייטד כמובן. בציוץ של השדים האדומים נכתב כי הסרט יהיה זמין לצפייה בבתי הקולנוע בממלכה החל מה-27 במאי, ומה-31 לחודש יהיה ניתן לצפות בו בשלל שירותי הסטרימינג הביתיים.

הסרט המסקרן בוים על ידי ג'ייסון, בנו של אלכס פרגוסון, והוא יתאר את הרגעים הגדולים בחיי המאמן, בחייו האישיים ובקריירה שלו בכדורגל. הסרט יספר על סיפור הסינדרלה של המאמן הסקוטי, שהצליח להפוך משחקן סקוטי לא מוכר במיוחד לאחד המאמנים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל העולמי.

כמו כן, יסופר שם על הקריירה שלו במנצ'סטר יונייטד, ועל המהפך ההיסטורי בתוספת הזמן בגמר ליגת האלופות של 1999 נגד באיירן מינכן. פרגוסון עבד על הסרט לאחר שאביו סבל מדימום מוחי בשנת 2018. במקור הסרט נועד על מנת לעזור לו לזכור מחדש את הרגעים החשובים בחייו, אם היה מאבד את זיכרונו לאחר ההתאוששות מהדימום.

כזכור, בחודש מאי 2018 פרגוסון בן ה-79 הובהל לבית חולים מקומי באנגליה לאחר שחש ברע. לאחר שהורדם והונשם במצב קשה מאוד, התברר כי הסקוטי עבר ניתוח בראשו לאחר שסבל מדימום במוחו. למרבה המזל, הניתוח עבר בהצלחה ופרגוסון נאלץ לעבור תקופת התאוששות ארוכה בחודשים לאחריו. כעת, עם הפרסום הקרב ובא של הסרט אודותיו, אין ספק כי מדובר בסגירת מעגל מרגשת עבור אחד מהסמלים הגדולים ביותר של הכדורגל העולמי מאז ומעולם.

פרגוסון לאחר הניצחון בגמר ליגת האלופות של 1999 | Matthew Ashton/EMPICS via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי