ארסנל חזרה לנצח עם 1:3 על ווסט ברומיץ' שירדה ליגה באופן רשמי

שחקני ארסנל חוגגים | Andy Rain - Pool/Getty Images

התותחנים התאוששו מההדחה בחצי גמר הליגה האירופית ונעזרו בשערים של סמית' רואו (29), פפה (35)ו-וויליאן עם שער נהדר (90), פריירה צימק זמנית (67) אך לא מנע הפסד עבור סם אלרדייס, שנשר לליגת המשנה באופן רשמי

(גודל טקסט)

ביום חמישי האחרון ארסנל חוותה הדחה כואבת במיוחד מאירופה לאחר שסיימה ב-0:0 ביתי וסופר מאכזב מול ויאריאל, תיקו שהעלה את הספרדים לגמר הליגה האירופית והותיר את התותחנים בידיים ריקות. הערב (ראשון), ארסנל קיוותה לחזור למסלול הניצחונות וגם עשתה זאת, כשניצחה 1:3 את ווסט ברומיץ' החלשה והורידה אותה לליגת המשנה באופן רשמי.

למרות שפתח בהרכב ללא שני כוכביו הגדולים, פייר אמריק אובמיאנג ואלכסנדר לקאזט, מיקל ארטטה קיבל תרומה משחקניו האחרים: אמיל סמית' רואו הצעיר שבר את הקרח כשכבש את הראשון בדקה ה-29 מבישול של בוקאיו סאקה, בעוד ניקולא פפא הכפיל כעבור שש דקות בלבד. למרות מחצית ראשונה חיובית, ב-45 הדקות האחרונות קיבלנו תזכורת מדוע ארסנל ממוקמת רק במקום התשיעי בטבלה ולא גבוה מכך.

ווסט ברומיץ', שידעה כי כל תוצאה פרט לתיקו תוריד אותה ליגה בצורה רשמית, לחצה על שערה של המארחת ואף צימקה את התוצאה משער של מתיאוס פריירה בדקה ה-67. לצערו של סם אלרדייס, שחקניו לא הצליחו לעשות מעבר לכך ושער נפלא של וויליאן בבעיטה חופשית בדקה ה-90 חרץ את גורלם הערב באמירויות. לגבי המארחת, היא מתקרבת עוד קצת למקום המוליך לאירופה כשהיא מעלה את מאזנה ל-52 נקודות, ארבע פחות מיריבתה המושבעת טוטנהאם שנמצאת במקום השביעי.

ניקולא פפה | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי