Sport1 Banner

ברביעי: ארסנל תעצור את צ'לסי לפני גמר הגביע?

אמיל סמית' רואו, אנגולו קאנטה | David Price/Arsenal FC via Getty Images

רגע לפני המשחק נגד לסטר בוומבלי, הבלוז יארחו את התותחנים לדרבי רותח (22:00, ישיר בספורט2) שעשוי להשפיע על מאבקי ה"טופ-4". טוכל: "זה לא הזמן לרוטציות", ארטטה: "ניצחון ישפר את המצב שלנו בטבלה"

קבוצות: ארסנל צ'לסי
(גודל טקסט)

ה"מאני טיים" של העונה באנגליה נמצא בשיאו, וצ'לסי נמצאת במרכזו. אחרי שהעפילה לגמר ליגת האלופות, הקבוצה של תומאס טוכל תפגוש מחר (רביעי) את ארסנל לדרבי רותח, אשר חשוב לבלוז בכל הקשור למאבק על המקום ברביעייה הראשונה (22:00, שידור ישיר בספורט2).

אם נשים לרגע את המשחק מחר, לטוכל מצפים מיד לאחר מכן שני משחקים קריטיים במיוחד נגד לסטר סיטי. הראשון יהיה גמר הגביע האנגלי בוומבלי ביום שבת הקרוב, כאשר מיד לאחר מכן השועלים יתארחו בסטמפורד ברידג' לקרב ישיר על המקום בליגת האלופות בעונה הבאה.

בכל הקשור לסגל של צ'לסי לדרבי נגד התותחנים, טוכל אישר כי מתאו קובאצ'יץ' הקרואטי כבר נמצא בשלבים האחרונים לקראת החזרה מהפציעה, אך הוא עדיין לא יעמוד לרשותו של הגרמני נגד ארסנל. בכל הקשור לאנדרס כריסטנסן, הדני נפגע בניצחון על מנצ'סטר סיטי בליגה, אך לא סיים את העונה כפי שהיה נדמה בהתחלה. בכל מקרה, קורט זומה יחליף אותו בחולייה האחורית.

טוכל. "יש מספיק זמן לבחור את ההרכב לגמר הגביע" | Isabel Infantes/PA Images via Getty Images

"זה לא הזמן לעשות רוטציות או שינויים" אמר טוכל במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד ארסנל. "יהיה מספיק זמן כדי לבחור את ההרכב שיעלה בגמר הגביע, אבל לפני כן יש לנו משחק נגד ארסנל והוא הכי חשוב. אנחנו בעיצומו של מאבק על הרביעייה הראשונה בליגה. אי אפשר לשפוט משחקים".

מן העבר השני, ארסנל עדיין לא אמרה נואש על העונה שלה, וכעת היא מכוונת לנצח בשלושת המשחקים האחרונים שנותרו לה בליגה ולקוות שהיא תשיג את הכרטיס לליגה האירופית. כזכור, הקבוצה של מיקל ארטטה ספגה הפסד מאכזב במיוחד בשבוע שעבר כאשר הודחה מחצי גמר הליגה האירופית לאחר צמד מפגשים נגד ויאריאל.

"צ'לסי היא כנראה הקבוצה הטובה ביותר בליגה בחודשים האחרונים" אמר ארטטה לקראת המשחק. "מה שטוכל הצליח לעשות מאז שהוא הגיע זה מעבר לכל דמיון. הניצחון מחר ישים אותנו בעמדה טובה יותר בטבלה. העובדה שאנחנו לובשים את החולצה של ארסנל נותנת לנו את המוטיבציה בכל משחק".

ארטטה. "החולצה של ארסנל נותנת לנו מוטיבציה" | Andrew Couldridge/Pool via Getty Images

מי שייעדר מחר מהסגל של המנג'ר הספרדי הוא גראניט ג'אקה, שלא היה בסגל בשני המשחקים האחרונים. אמיל סמית'-רואו נמצא בספק לאחר שהוחלף בשלב מוקדם נגד אסטון וילה במחזור האחרון. מעבר לזה, הבלמים דויד לואיז ופבלו מארי עשויים להיכלל בסגל הסופי למשחק.

עוד באותו נושא: מיקל ארטטה, תומאס טוכל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי