במנצ'סטר חגגו כל הלילה, פפ: "זה היה התואר הקשה ביותר"

חגיגות של אוהדי מנצ'סטר סיטי | Alex Livesey - Danehouse/Getty Images

אחרי הזכייה החמישית של סיטי בפרמיירליג, אוהדי הקבוצה הגיעו למתחם האצטדיון ופצחו בחגיגות גדולות. המנג'ר בירך: "עונה כמו שלא הייתה מעולם. יש כאן שחקנים מיוחדים". פרננדיניו: "התואר הזה שווה הכל"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

בקבוקי השמפניות של אוהדי מנצ'סטר סיטי חיכו מספר שבועות במקררים, אך אמש (שלישי) הם נפתחו בקול שמחה רבה, זאת לאחר שהיריבה הגדולה מנצ'סטר יונייטד הפסידה ללסטר ובעצם העניקה לסיטיזנס באופן רשמי את תואר האליפות.

מאות מאוהדי הקבוצה, שיוכלו לחזור למגרשים במשחק הקרוב בליגה, הגיעו למתחם אצטדיון ה"אתיחאד" של התכולים וחגגו במשך כל הלילה את הזכייה החמישית של המועדון בפרמיירליג, כולל שלושה תארים כאלו בארבע השנים האחרונות תחת המנג'ר פפ גווארדיולה.

"זו הייתה עונה כמו שלא הייתה מעולם. זה היה התואר הכי קשה. תמיד נזכור את העונה הזו על בגלל הצורה בה זכינו" אמר גווארדיולה לאחר הבטחת התואר. "אני כאה כל כך להיות המאמן של הקבוצה, שיש לה שחקנים כל כך מיוחדים. לעבור את העונה כזו, עם כל ההגבלות והקשיים, מראה שהעקביות שיש לנו היא יוצאת דופן ובלתי מתפשרת".

המאמן הספרדי המשיך: "בכל יום השחקנים כאן נלחמים על ההצלחה ומנסים רק להשתפר. הם היו עמידים ובעלי חוסן נפשי. בתחילת כל עונה, האליפות זו המטרה הכי חשובה שלנו. אתה צריך להיות שם בכל שלושה ימים ולשחק נגד היריבות הכי גדולות שלך. רק אם אתה הכי טוב בכל שבוע, אתה יכול לזכות באליפות. זו הצלחה גדולה של המועדון והצוות שלי".

גם הקפטן הוותיק פרננדיניו חגג את האליפות הרביעית שלו בכדורגל האנגלי והודה: "זכייה באליפות שווה הכל בשבילי, ובשביל כל שאר השחקנים. לזכות באליפות זו ההגשמה של כל השאיפות שלנו. זה מה שכל שחקן חלם עליו בילדות וכשחקן צעיר. להיות הקפטן של הקבוצה הזו זה כבוד גדול ופריבילגיה גדולה כי השחקנים נתנו הכול לאורך העונה".

מבחינה מספרית, גווארדיולה השתווה לז'וזה מוריניו וארסן ונגר עם תואר הפרמיירליג השלישי שלו בקריירת האימון. למעשה, ב-12 עונות כמאמן, לפפ כבר יש תשע אליפויות, כאשר מלבד הישגיו עם סיטי, הוא גם זכה שלוש פעמים בבונדסליגה עם באיירן מינכן ושלוש פעמים ב"לה ליגה" עם ברצלונה. בנוסף, בסוף החודש הוא עשוי להוביל את קבוצתו גם לזכייה בליגת האלופות, ויהיה למנג'ר הראשון שמוליך קבוצה באנגליה לאליפות וליגת האלופות מאז אלכס פרגוסון עם מנצ'סטר יונייטד ב-2007/08.

גווארדיולה. אליפות שלישית בפרמיירליג | Michael Regan/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי