סולשיאר מודה: "יונייטד צריכה להתחזק כדי להתמודד עם סיטי"

מאמן השדים האדומים דיבר בגלוי על הפערים בין הקבוצות לאחר ההפסד 2:1 ללסטר, שהעניק לסיטיזנס את תואר האליפות. הנורבגי התלונן על הלו"ז: "זה לא יכול להיות ככה שוב". ומה קרה לראשונה מאז 2006?

(גודל טקסט)

קצת לא נעים להעניק ליריבה הגדולה שלך אליפות, אבל זה משהו שמנצ'סטר יונייטד לקחה בחשבון אתמול (שלישי). השדים האדומים פגשו לקרב צמרת את לסטר, אך עלו בהרכב משני לחלוטין, הפסידו 2:1 לשועלים ובכך – הסיטיזנס הבטיחו את תואר האליפות.

הסיבה להרכב המשני שהעלה אולה גונאר סולשיאר? זה מעט מצחיק, אבל כבר מחר מנצ'סטר יונייטד תשחק שוב, כאשר תארח את ליברפול. בכך היא תסגור שבוע פשוט הזוי מבחינת לו"ז – מפגש מול רומא בחמישי האחרון, מפגש מול אסטון וילה בראשון האחרון, המשחק מול לסטר אתמול והמשחק מול ליברפול מחר, שיושלם לאחר שנדחה בשל פריצת האוהדים. בלתי נתפס, ואת האמת? לא בסדר.

יונייטד הפסידה אתמול לראשונה אחרי 14 משחקי ליגה רצופים שלא עשתה זאת, ובכך רצף מרשים מאוד נגמר. היא נקלעה לפיגור כבר בדקה העשירית, אך מייסון גרינווד השווה מבישול של אמאד דיאלו טראורה בדקה ה-15. בדקה ה-66 לסטר כבשה את השני והמשיכה עד לניצחון.

אולה גונאר סולשיאר | Ash Donelon/Manchester United via Getty Images

שימו לב – הבישול של אמאד דיאלו טראורה בן ה-18 לגרינווד בן ה-19 היה הפעם הראשונה מז 2006 ששני שחקנים מתחת לגיל 20 מסדרים אחד לשני שער בפרמיירליג. בפעם הקודמת, היה זה אדם ג'ונסון שכבש לזכות מידלסבורו נגד בולטון, אחרי שנהנה מבישול של דייויד ויטר.

סולשיאר דיבר בסיום המשחק וקודם כל התייחס ללו"ז המוגזם של קבוצתו בשבוע האחרון: "זה לא יכול לחזור שנית. אנחנו לא יכולים לשחק בחמישי, בראשון, בשלישי ואז שוב בחמישי. זה בלתי אפשרי, וזו הסיבה שעשינו שינויים. זה לא מתקבל. בלתי אפשרי לשחקנים להציג יכולת גבוהה בלו"ז כזה".

המאמן גם התייחס לזכייה של מנצ'סטר סיטי באליפות והודה: "אם אנחנו רוצים להתמודד איתם אנחנו צריכים לחזק את הסגל שלנו. מגיע להם כל הכבוד, הם עשו עונה פנטסטית. אני מרוצה מהשחקנים שלי, שלא נתנו עד הימים האחרונים של העונה לקבוצה שזוכה לשבחים ומוגדרת כטובה ביותר באירופה לזכות באליפות. אנחנו רוצים לעשות עוד צעד קדימה ויכול להיות שאנחנו צריכים קצת להתחזק".

אמאד דיאלו טראורה | Ash Donelon/Manchester United via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי