היכן נמצא בניון? דירוג שחקני ארסנל וצ'לסי הגדולים בכל הזמנים

יוסי בניון | Bryn Lennon/Getty Images

לקראת המשחק ביניהן הערב (22:00, שידור ישיר בספורט2), ב"מירור הבריטי" ערכו רשימה של שחקנים ששיחקו בשתי קבוצות הפאר הלונדוניות, כאשר גם הישראלי נמצא בה. ומי התברג בראש הדירוג?

קבוצות: ארסנל צ'לסי
(גודל טקסט)

אומנם העונה יש ביניהן פערים מקצועיים גדולים, אך אין ספק כי ארסנל וצ'לסי הן שתיים מהמועדונים הכי גדולים שיש באנגליה. לקראת המפגש הערב (רביעי) בין הקבוצות (22:00, שידור ישיר בספורט2), ב"מירור" הבריטי הוחלט לערוך דירוג של 11 השחקנים ששיחקו עבור צ'לסי וארסנל במסגרת הפרמיירליג.

כאשר רק לסאנה דיארה נמצא מאחוריו ברשימה, יוסי בניון התברג במקום העשירי בדירוג. "בניון, שמוכר יותר בעקבות תקופתו בווסטהאם ובליברפול, ערך 49 הופעות במדי צ'לסי וארסנל", נכתב בדירוג. "הוא היה אחת ההעברות הראשיות של התותחנים בקיץ 2011, אך הופיע 25 פעמים בלבד במדי הקבוצה בהן כבש שישה שערים. לאחר מכן, עבר לבלוז, וגם שם לא הצליח למצוא בית לאחר שסבל ממספר פציעות".

על תקופתו בצ'לסי קיבל הישראלי ציון של 2 מתוך 10, בעוד על התקופה בארסנל בניון זכה לציון 4. סה"כ, הקשר קיבל 6.5 מתוך 10 על כל הקריירה שלו. בהמשך הרשימה ניתן למצוא שמות כמו דויד לואיז (9), אוליבייה ז'ירו (7), וניקולאס אנלקה (4). למקום השלישי והמכובד הגיע פטר צ'ך, כאשר למקום השני התברג ססק פברגאס הספרדי, שאת פריצתו הגדולה עשה במדי התותחנים תחת הדרכתו של ארסן ונגר. למקום הראשון הגיע אשלי קול, מגנה השמאלי הנפלא של נבחרת אנגליה לשעבר.

אשלי קול | AOP.Press/Corbis via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי