Sport1 Banner

פפ גווארדיולה: "בזכות יורגן קלופ הפכתי למאמן טוב יותר"

לאחר שהגרמני כינה את מנג'ר מנצ'סטר סיטי בתור המאמן הטוב בעולם, הגיע תורו של הספרדי לפרגן: "הוא מהווה עבורי השראה, בזכותו אני חושב הרבה יותר לפני כל משחק". דה בריינה לא יהיה כשיר נגד ניוקאסל

(גודל טקסט)

אחרי שהבטיחה אליפות שלישית בארבע העונות האחרונות, מנצ'סטר סיטי תפתח מחר (שישי, 21:50, שידור ישיר בספורט2) את המחזור ה-36 בפרמיירליג בסנט ג'יימס פארק בקרב הקצוות נגד ניוקאסל.

סיטי כאמור כבר זכתה באליפות ולכן הפסד לא ישפיע על מצבה בטבלה, אך פפ גווארדיולה שהפסיד לצ'לסי במחזור האחרון, לא רוצה להיגרר למומנטום שלילי, לקראת גמר ליגת האלופות נגד הבלוז באצטדיון הדרגאו ב-29 במאי, לכן המשמעות היא שהמאמן הספרדי כהרגלו, יתייחס למשחק הקרוב בצפון אנגליה ברצינות רבה. ניוקאסל אגב נשארה סופית בליגה וייתכן שנזכה מחר למשחק פתוח ומהנה במיוחד.

מי שאמור להיעדר מהמשחק הוא כוכב סיטי קווין דה בריינה הפצוע, שהחמיץ גם את המשחק הליגה האחרון מול צ'לסי ונראה כי גווארדיולה לא יהיה מוכן לסכנו. "הוא עדיין פצוע, אבל מצבו משתפר", סיפר המאמן. "כשהוא כשיר הוא יגיע לאימונים. יש לנו שלושה משחקים כדי לספק מידע על מצבם של הקבוצה והשחקנים".

מעבר לכך שיבח גווארדיולה את יורגן קלופ, לאחר שזה כינה אותו המאמן הטוב בעולם: "יורגן כמובן, מהווה עבורי השארה והוא הפך אותו דרך הקבוצות שלו – דורטמונד וליברפול – למאמן טוב יותר. הוא גרם לי לחשוב הרבה יותר על לפני כל משחק, אז אני מעריך את זה מאוד".

קווין דה בריינה | Matt McNulty – Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי