Sport1 Banner

הפוך על הפוך: שלושה מהפכים ושלושער לטורס ב-3:4 של סיטי על ניוקאסל

האלופה הנכנסת הגיעה לסנט ג'יימס פארק, שם זכתה למשמר כבוד וסיפקה את אחד המשחקים הגדולים של העונה. הספרדי בלט מעל כולם (כולל שער בעקב), גם קנסלו הוסיף לתכולים. קראפט, ז'ואלינגטון ו-ווילוק הבקיעו למארחת

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי וניוקאסל למעשה סיימו באופן רשמי את מטרותיהן לעונה כבר בשבוע שעבר, התכולים זכו רשמית באליפות בעוד ה'מגפייז' הבטיחו את מקומם בליגה. לכן לא היה דבר שהכין אותנו למשחק האדיר שזכינו לראות סנט ג'יימס פארק שהתחיל עם משמר כבוד של המארחת, המשיך עם לא פחות משלושה מהפכים ונחתם עם 3:4 ענק למנצ'סטר סיטי שכלל שלושער מדהים לפראן טורס, במסגרת המחזור ה-36 בפרמיירליג.

בשל עומס המשחקים לפני גמר ליגת האלופות בפורטוגל, פפ גווארדיולה עלה בהרכב משני, שכלל גם את הצבתו של השוער השלישי סקוט קארסון, שהוציא כדור ראשון מהרשת אחרי 26 דקות בעקבות נגיחה של הבלם קראפט שהתכבד בשער בכורה העונה. קנסלו הגיב עם שער שוויון בדקה ה-39 וטורס השלים מהפך תוך שלוש דקות עם אחד השערים היפים שראינו העונה, לאחר שעלה לכדור גובה של גונדואן והכניע את דוברבקה בעקב וירטואוזי. המארחת לא אמרה נואש ואיזנה ל-2:2 עוד לפני שריקת המחצית לאחר הכשלה ברחבה של אקה ופנדל מדויק של ז'ואלינגטון.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | SCOTT HEPPELL/POOL/AFP via Getty Images

המחצית השנייה הייתה לא פחות מלהיבה מקודמה. היתרון שוב חזר לניוקאסל לאחר פנדל נוסף, אותו החמיץ ווילוק, אך הצליח להגיע לכדור החוזר ולכבוש בדקה ה-62. היתרון החזיק שתי דקות בלבד, אז ז'סוס מצא בכדור רוחב את טורס שכבש את השני שלו במשחק, אך בהחלט לא האחרון. שוב עברו רק עוד שתי דקות על השעון והיהלום הספרדי החזיר את היתרון לסיטי והשלים שלושער, הודות ללא מעט מזל, כאשר קנסלו בעט לקורה ומה שנותר לשחקן הכנף הוא לדחוק מקרוב ולכבוש את שער הניצחון.

המשחק הבא של מנצ'סטר סיטי יהיה כבר ביום שלישי, כאשר פפ גווארדיולה ושחקניו ייצאו לברייטון (20:50, שידור ישיר בספורט1). מנגד, ניוקאסל שתיאלץ להסתפק במחמאות בלבד, תנסה לחזור למסלול הניצחונות ברביעי נגד נועלת הטבלה שפילד יונייטד (19:50, שידור ישיר בספורט1).

פפ גווארדיולה, סטיב ברוס | Peter Powell/PA Images via Getty Images

הרכבים

ניוקאסל: מרטין דוברבקה, פול דאמנט, פדריקו פרננדס (דווייט גייל 88), אמיל קראפט, מאט ריצ'י (שון לונגסטאף 84), ג'ייקוב מרפי, ג'ונג'ו שלבי, ג'ו ווילוק, מיגל אלמירון, אלן סן מקסימין, ז'ואלינגטון (ג'מאל לואיס 84).

מנצ'סטר סיטי: סקוט קארסון, קייל ווקר, נייתן אקה, אריק גרסיה, ז'ואאו קנסלו (בנג'מין מנדי 74), רודרי, אילקאי גונדואן, ברנרדו סילבה, פראן טורס, ראחים סטרלינג, גבריאל ז'סוס.

שחקני מנצ'סטר סיטי זוכים למשמר כבוד משחקני ניוקאסל | Peter Powell – Pool/Getty Images
שחקני מנצ'סטר סיטי זוכים למשמר כבוד משחקני ניוקאסל | Peter Powell – Pool/Getty Images

מהלך המשחק

דקה 26, ניוקאסל עלתה ליתרון 0:1! למרות שליטה מוחלטת של האלופה, דווקא המארחת הענישה ראשונה. כדור קרן מדויק של שלבי, פגש את קראפט שנגח בעוצמה את שערו הראשון העונה.

דקה 39, מנצ'סטר סיטי איזנה ל-1:1! סטרלינג מסר אחורה לקנסלו, שבעט כדור שפגע באחד משחקני הגנה ושינה כיוון.

דקה 42, מנצ'סטר סיטי עלתה ליתרון 1:2! האלופה השלימה מהפך בסטייל. גונדואן הגביה לרחבה ממצב נייח וטורס הכניע את דוברבקה עם בעיטה וירטואוזית מהאוויר בעקב.

דקה 45, ניוקאסל איזנה ל-2:2! המארחת קיבלה פנדל לאחר הכשלה של אקה, ז'ואלינגטון בעט חזק לפינה השמאלית והוריד את הקבוצות להפסקה בשוויון.

ז'ואלינגטון | Scott Heppell – Pool/Getty Images

דקה 62, ניוקאסל הפכה ל-2:3! ווילוק הוכשל ברחבה וניגש לכדור העונשין שנעצר על ידי דוברבקה, אך ניגש לכדור החוזר ודחק לרשת.

דקה 64, מנצ'סטר סיטי איזנה ל-3:3! ז'סוס כדרר בצד ימין והעביר רוחב לטורס שהשלים צמד בנגיעה.

דקה 66, מנצ'סטר סיטי הפכה ל-3:4! קנסלו בעט לקורה, טורס שוב היה במקום הנכון והשלים מהפך נוסף ושלושער גדול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי