אחרי ההפסד בגמר: חברה של אברהם תקפה את טוכל, שטען לחוסר מזל

בת זוגו של חלוץ צ'לסי זעמה על אי הכללתו בסגל בהפסד 1:0 ללסטר בגמר הגביע: "בדיחה". המאמן היה מרוצה מהיכולת וטען ששער הניצחון היה צריך להיפסל. באנגליה ניתחו: "העונה יכולה להסתיים בכישלון"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

תומאס טוכל עשה ועושה עבודה מדהימה בצ'לסי מאז התמנה לתפקיד מאמן הקבוצה, אך לפתע, היא עומדת על הקו הדק בין הצלחה לכישלון. אתמול (שבת) הבלוז פספסו תואר, כאשר הפסידו 1:0 ללסטר בגמר הגביע האנגלי, על אף שהציגו יכולת טובה יותר, אך נתקלו ביום גדול של קספר שמייכל בין הקורות של השועלים, שזכו לראשונה במפעל.

ההפסד בגמר הגביע הגיע אחרי ההפסד לארסנל בליגה, מה שסיבך את צ'לסי בקרב על הטופ 4 וכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. שלושה משחקים נותרו לכחולים עד לסיום העונה – שעלולה להסתיים בכישלון אם היא תסתיים במקום החמישי בליגה בשני מחזורי הסיום. לאחר שני המשחקים הללו, מצפה לקבוצה קרב ענק מול מנצ'סטר סיטי בגמר ליגת האלופות. אם הבלוז יסיימו בידיים ריקות וללא כרטיס לצ'מפיונס ליג בעונה הבאה – זו תהיה בעיה עצומה עבורם. אגב, אם יסיימו מחוץ לטופ 4 בליגה וינצחו בגמר ליגת האלופות – יזכו בכרטיס למפעל בעונה הבאה.

צ'לסי הפכה אתמול לקבוצה הראשונה מאז 1999 ששנתיים ברציפות מפסידה בגמר הגביע האנגלי. ניוקאסל עשתה זאת לפניה ב-1998 ו-1999. טוכל, שהפך למאמן הגרמני הראשון שמוביל את קבוצתו לגמר הגביע האנגלי, לא הצליח להביא את התואר וספג לראשונה שער במפעל.

שחקני צ'לסי מאוכזבים | Nick Potts/PA Images via Getty Images

המאמן לא רק ספג שער, אלא ספג גם מתקפה מכיוון לא צפוי – בת זוגו של החלוץ, תמי אברהם. כידוע, ההתקפה של צ'לסי היא החלק הפחות טוב שלה העונה, ובאופן מפתיע, אברהם הוא מלך שערי קבוצה בכל המסגרות עם 12 כיבושים. גם לטימו ורנר 12 שערים בכל המפעלים, אך בזמן שאברהם עשה זאת ב-1,533 דקות, ורנר הזדקק ל-3,585 דקות – יותר מפי שניים.

לאה מונרו, חברתו של אברהם, שנותר מחוץ לסגל למשחק, העלתה סטורי זועם בחשבון האינסטגרם שלה, ולאחר מכן מחקה אותו: "איך לעזאזל אתה מקבל החלטה להשאיר את מלך השערים שלך מחוץ לסגל לגמר?! אותו אחד שהבקיע את השערים שעזרו להגיע למפעל הזה. זה לא הגיוני בעיניי. אפילו לא על הספסל? זאת בדיחה". החלוץ, אגב, נקשר עם מעבר לווסטהאם ואסטון וילה בעונה הבאה.

טוכל היה מרוצה מהיכולת של חניכיו ולאחר המשחק תלה את ההפסד במזל: "הם כבשו גול של יש מאין. אני מאוכזב מהתוצאה אבל לא כועס על ההופעה או על השחקנים. פשוט לא היה לנו מזל, ולפעמים צריך מזל כדי לנצח משחקים. חשבתי שהגיע לנו לנצח, אבל אנחנו מקבלים את זה שזה לא קרה וצריך להמשיך הלאה.

הסטורי של לאה מונרו | אינסטגרם, צילום מסך

דרמה גדולה כמעט נרשמה בסיום כאשר בדקה ה-89 צ'לסי השוותה משער של בן צ'ילוול נגד האקסית, אך הוא נפסל בעקבות עמדת נבדל של המגן. טוכל לא התלונן על כך, אך כן התלונן על השער המדהים שקבוצתו ספגה מרגלי יורי טילמנס בטענה שבשלב מוקדם יותר של המהלך איוסה פרס נגע בכדור בידו: "לא ראיתי את זה, אבל העוזר שלי ראה את זה במוניטור וגם השחקנים אמרו מיד שזו הייתה נגיעת יד. אני כבר לא מבין מתי צריך לשרוק על נגיעת יד ומתי לא".

באנגליה ניתחו את המצב של צ'לסי: "המכונה של טוכל נעצרה בזמן הכי גרוע שאפשר עם שני ההפסדים הרצופים, וההשפעות יכולות להביא אסון. הקבוצה נראית שוב פגיעה והיא תצטרך לצאת מזה מהר לקראת משחק נוסף וגורלי נגד לסטר בליגה. העפלה לליגת האלופות הייתה מטרת המינימום בתחילת העונה עם פרנק למפארד והמטרה המוצהרת עם הגעת טוכל. אי אפשר לבקר את טוכל אחרי שהעלה את הקבוצה מהמקום ה-10 למקום הרביעי והגיע לשני גמרים, אבל הוא חייב להביא את הקבוצה לליגת האלופות בעונה הבאה".

תומאס טוכל | NICK POTTS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי