סוף הדרך? הארי קיין הודיע לטוטנהאם על רצונו לעזוב

הארי קיין | Sebastian Frej/MB Media/Getty Images

כוכב הספרס מעוניין לעזוב את מועדון נעוריו לקבוצה אנגלית אחרת, לפי דיווח ב"סקיי". סיטי, יונייטד וצ'לסי הוזכרו כמועמדות. חלוץ נבחרת אנגליה מעוניין לפתור את הסוגיה עוד לפני פתיחת היורו ב-11 ביוני

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

האם אחד החלוצים הגדולים של העשור האחרון בליגה האנגלית יעזוב את מועדון נעוריו? לפי דיווחים הערב (שני) ב"סקיי", ייתכן שכן. באנגליה מפרסמים כי הארי קיין הודיע לראשי טוטנהאם כי ברצונו לעזוב את המועדון בקיץ הקרוב, לאור הכישלון של הספרס להעפיל לליגת האלופות. בנוסף, בדיווח נכתב כי התרנגולים החלו לחפש אחר מחליפים לעמדת החלוץ, וזה בהחלט מצביע על כך שבמועדון יתחילו לשקול ברצינות את ההצעות שיקבלו עבור השחקן בן ה-27.

על שאף שריאל מדריד ופריז סן ז'רמן הביעו עניין בקיין בתקופה האחרונה, החלוץ האנגלי מעוניין להישאר בממלכה ולהצטרף לקבוצה אחרת בפרמיירליג. במירוץ אחר השחקן נמצאות צ'לסי, מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד, שנמצאות בקשר רציף עם נציגיו של הכוכב. בקרב משפחת גלייזר, הבעלים של השדים האדומים, קיים הרצון להנחית את קיין באולד טראפורד כצעד ראשון בדרך לפיוס עם האוהדים, שדורשים מהם למכור את הקבוצה.

קיין, שמוביל יחד עם מוחמד סלאח את טבלת מלך שערי הליגה, מעוניין לפתור את סוגיית עתידו עוד לפני פתיחת היורו ב-11 ביוני. כוכב הספרס, שהבקיע העונה 22 שערי ליגה, נמצא במקום השביעי בטבלת מלכי השערים של הפרמיירליג בכל הזמנים, עם 165 כיבושים. הישארות בממלכה, ומעבר לקבוצה אנגלית אחרת, תאפשר לו בשנים הקרובות לשבור את השיא המדהים של אלן שירר, העומד על 260 כיבושים.

עוד באותו נושא: הארי קיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי