טוטנהאם מתכוננת ליום שאחרי קיין, סיטי ויונייטד הפייבוריטיות לצרפו

הארי קיין | Clive Rose/Getty Images

באנגליה מדווח כי התרנגולים הבינו כבר לפני מספר שבועות שהכוכב יעזוב והחלו לבדוק חלופות. הספרס ידרשו את ז'סוס או מרסיאל בתוספת כסף מהקבוצות ממנצ'סטר. וגם: הבדיקה שנעשתה לגבי הולאנד

(גודל טקסט)

הארי קיין הפך לאגדה בטוטנהאם. החלוץ שבר שיאים בשנים האחרונות, הפך לסגן הקפטן של הקבוצה וקפטן נבחרת אנגליה והגיע למקום השני בטבלת כובשי כל הזמנים במועדון עם 220 כיבושים – 46 פחות מהמקום הראשון. הגיוני ביותר שאם הוא יישאר שנתיים נוספות במדי התרנגולים הוא גם יהפוך לגדול כובשי הקבוצה, אך זה ככל הנראה לא יקרה, לאחר שאתמול (שני) דווח שהוא הודיע על רצונו לעזוב.

מדובר ברעידת אדמה של ממש בכדורגל האנגלי. על שאף שריאל מדריד ופריז סן ז'רמן הביעו עניין בקיין בתקופה האחרונה, החלוץ האנגלי מעוניין להישאר בממלכה ולהצטרף לקבוצה אחרת בפרמיירליג. במירוץ אחר השחקן נמצאות צ'לסי, מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד, כאשר שתי האחרונות נחשבות למועמדות המובילות לצרפו.

על פי הדיווחים, קיין רוצה לסגור את העניין עוד לפני היורו, שיתחיל באמצע חודש יוני, ממש עוד מעט. עם זאת, בדיילי מייל נכתב היום כי "קיין עשוי לגלות שכמות הקבוצות שיכולות להגיש לו הצעות קטנה ממה שציפה", זאת בשל הדרישות הגבוהות של טוטנהאם והמצב הכלכלי הלא יציב ברחבי העולם בעידן פוסט קורונה.

הארי קיין חוגג | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

כבר בפברואר דווח באנגליה כי הספרס הציבו תג מחיר לא רשמי על הארי קיין – לפחות 150 מיליון ליש"ט. עם זאת, במועדון מבינים כי בשל המצב הכלכלי לא סביר שיקבלו סכום כזה בעבורו, וככל הנראה יסכימו להפחית במחיר אם יקבלו שחקן בטרייד. בקבוצה כבר סימנו את השחקנים שידרשו בעסקאות חליפין אפשרויות עם הקבוצות ממנצ'סטר – גבריאל ז'סוס מסיטי ואנתוני מרסיאל מיונייטד.

ב"דיילי מייל" פורסם כי בשבועות האחרונות טוטנהאם ובעליה, דניאל לוי, הבינו שקיין צפוי לעזוב בסיום העונה וכבר החלו לבדוק אופציות אפשריות לחלוץ שיגיע על חשבונו בעונה הבאה. במהלך התקופה הזו אף כיוונו גבוה ונטען כי נערכו בירורים דיסקרטיים לגבי ארלינג הולאנד מדורטמונד, אך הדבר ירד מהפרק במהרה בעקבות הדרישות בהן התרנגולים לא יכולים לעמוד.

אנתוני מרסיאל, גבריאל ז'סוס | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי