שער ענק של קבאני לא הספיק: רק 1:1 ליונייטד מול פולהאם

דווקא לעיני הקהל שחזר, השדים האדומים רשמו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, פישלו נגד הקבוצה שכבר ירדה לליגת המשנה ולא הצליחו להבטיח את הסגנות. החלוץ כבש בהקפצה אדירה מ-40 מטר, בריאן השווה בנגיחה

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד רוצה לסיים במקום השני בטבלה בפעם השנייה בלבד מאז עזיבתו של אלכס פרגוסון. השדים האדומים קיבלו הזדמנות מצוינת לעשות זאת והיו זקוקים בסך הכל לניצחון ביתי נגד פולהאם שכבר ירדה לליגה השנייה ומדורגת במקום ה-18. הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר כשלה במשימה וסיימה רק ב-1:1 מאכזב דווקא בערב בו הקהל חזר לאולד טראפורד במתכונת מצומצמת. כמובן שהמחאה נגד הגלייזרים נמשכה.

זה התחיל דווקא נהדר. לפני המשחק ברונו פרננדס קיבל את הפרס על שם מאט באזבי – שחקן העונה של הקבוצה בפעם השנייה ברציפות. דויד דה חאה שב לעמדה בין הקורות. סולשיאר החליט להעניק מנוחה למרקוס ראשפורד שפתח רק על הספסל ובמקומו שיחק מייסון גרינווד. בחוד המשיך אדינסון קבאני המצוין שהראה שוב את האיכות הנהדרת שלו.

בדקה ה-14 קבאני ספק הוכשל ברחבה אך המהלך זכה להתעלמות מצד השופט. אין דבר. הוא היה צריך בדיוק דקה כדי לכבוש שער גדול, אחד משערי העונה: דה חאה שלח מסירה ארוכה, פרננדס ספק נגע קלות בכדור (ואם לא – הרי שהשער היה צריך להיפסל בשל נבדל) – והחלוץ שלח הקפצה גאונית מ-40 מטר מעל אלפונס אראולה – 0:1 ליונייטד ושערו ה-16 העונה.

השער השני ריחף באוויר, בעיקר מצד פרננדס. הפורטוגלי איים פעמיים על השער אך נכשל מול אראולה. בדקה ה-52 הוא ניסה בכדור חופשי מסוכן אך החמיץ את הקורה בסנטימטרים. בדקה ה-60 גם האורחת איימה – דה חאה רשם שתי הצלות נהדרות אחרי התקפה מסוכנת של האורחת מצד שמאל. מיד לאחר מכן ראשפורד החליף את סקוט מקטומיניי.

אדינסון קבאני | Paul Ellis – Pool/Getty Images
אלפונס אראולה | Phil Noble – Pool/Getty Images
אדינסון קבאני | Phil Noble – Pool/Getty Images
אדינסון קבאני, שחקני מנצ'סטר יונייטד | Phil Noble – Pool/Getty Images

קבאני המשיך במשחק הנהדר שלו ובדקה ה-74 העמיד את גרינווד מול השוער אך הצעיר בעט על רגליו של אראולה. פרננדס הגיע לריבאונד ובעט גבוה. כמאמר הקלישאה, מי שלא כובש – סופג. בדקה ה-76 ג'ו בריאן הלא מכוסה נגח נהדר ולא הותיר סיכוי לדה חאה. עשר דקות לסיום פרננדס הטעה נהדר שחקן הגנה אבל בעט בסיבוב חלש מדי.

ביום ראשון יונייטד תסיים את הליגה במשחק חוץ נגד וולבס ותקווה להבטיח את המקום השני. זו תהיה החזרה הגנרלית שלה לקראת גמר הליגה האירופית נגד ויאריאל, במה שעשוי להיות התואר הראשון של סולשיאר כמאמן.

אוהדי מנצ'סטר יונייטד | Laurence Griffiths/Getty Images
ברונו פרננדס | Robbie Jay Barratt – AMA/Getty Images

סאות'המפטון – לידס 2:0

שתי הקבוצות הגיעו למשחק בכושר טוב עם שתי ניצחונות רצופים. החניכים של מרסלו ביילסה, על אף שלא בעטו למסגרת במהלך המחצית הראשונה – השיגו ניצחון חשוב שהקפיץ אותם למקום השמיני ואולי גורם להם לחלום על המקום השביעי שם נמצאת ווסטהאם. בדקה ה-38 צ'ה אדאמס כמעט כבש אך נעצר על ידי השוער.

בדקה ה-73 הגיע השער. פטריק במפורד, כמובן, היה זה שהבקיע. החלוץ הסתנן לרחבה והקדים במעט את השוער ודחק לרשת את שערו ה-16 העונה. ממש בתוספת הזמן הבקיעה האורחת את השער השני, תודות לטיילר רוברטס המחליף (90+5).

שחקני לידס חוגגים | Frank Augstein – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי