פרננדס הודה: "קיבלתי בישול למרות שלא נגעתי בכדור בדרך לקבאני"

הפורטוגלי, שהיה מעורב בשער שנוי במחלוקת ב-1:1 נגד פולהאם: "אני צריך לראות את המהלך". על חזרת הקהל: "מדהים כמה הוא חשוב לכדורגל". בתקשורת הזהירו לפני הגמר נגד ויאריאל: "אונאי אמרי ידע בדיוק מה לעשות"

(גודל טקסט)

דווקא ביום החגיגי בוא הקהל חזר לאולד טראפורד, מנצ'סטר יונייטד פישלה. השדים האדומים סיימו אתמול (שלישי) ב-1:1 מתסכל נגד פולהאם, שכבר ירדה לצ'מפיונשיפ, ולמעשה רשמו משחק שלישי ברצף בבית בו הם לא ניצחו.

השליטה של יונייטד הייתה ברורה מהרגע הראשון, ובדקה ה-15 נרשם אירוע שנוי במחלוקת במשחק. כדור ארוך של דויד דה חאה הגיע לברונו פרננדס, שספק נגע בכדור והמשיך בנגיעה קלילה לעברו של אדינסון קהאני, כאשר החלוץ כבש לרשת של האורחת מכמעט 40 מטרים. בהילוכים החוזרים ניתן היה לראות שקבאני היה בנדל ברור ברגע המסירה של דה חאה, אך ההחלטה לגבי מעורבותו של פרננדס במהלך לא הייתה חד משמעית, ועל כן השער אושר.

לאחר המשחק, הקשר הפורטוגלי סיפר בראיון: "את האמת, אני לא יודע. באותו רגע אני לא חושב שנגעתי בכדור. יודע שקיבלתי את ה בישול אבל עדיין לא ראיתי הילוך חוזר של המהלך ואני בהחלט צריך". המשיך פרננדס שהוסיף לגבי חזרת הקהל: "היה נהדר לראות את כל האנשים. זה מדהים כמה הקהל חשוב לכדורגל. רצינו לנצח בשביל כל מי שהגיע והיו לנו את המצבים, אבל החמצנו הרבה. הראש כבר במשחק הבא".

ברונו פרננדס. "לא חושב שנגעתי בכדור במהלך" | Phil Noble – Pool/Getty Images

כעת, כשהקבוצה של אולה גונאר סולשיאר עם ניצחון אחד בלבד בחמשת המשחקנים האחרונים, בתקשורת האנגלית כבר מזהירים לקראת גמר הליגה האירופית המתקרב, בו יונייטד תפגוש את ויאריאל על אדמת פולין: "העונה של מנצ'סטר יונייטד עלולה להתפוצץ לה בפנים בגלל היכולת שלה בסיום. סולשיאר כבר הבהיר את זה לכל השחקנים שלו".

"המשחק הקרוב נגד וולבס עשוי להיות ההזדמנות האחרונה של הקבוצה לחזור לתלם מבחינתה. אם מישהו לא מבין, אונאי אמרי מסתכל על כל מה שקורה אצל מנצ'סטר יונייטד ופשוט מלקק את השפתיים. הוא יודע בדיוק מה לעשות מול יריבה במסגרת גמר הליגה האירופית" נכתב ב"מירור".

שחקן אחד שחסר במיוחד במערך של המנג'ר הנורבגי הוא הקפטן הארי מגווייר, כאשר בתקשורת דווח שהוא אמור להיות כשיר לגמר נגד הספרדים. סולשיאר, שכבר אמר בימים האחרונים שהוא "אופטימי" לגבי שיתופו של הבלם במשחק, דווקא נשמע אחרת אמש: "בכל הקשור למצב של מגווייר, צריך להגיד את בפשטות. זה לא נראה טוב כרגע" סיפר הנורבגי.

סולשיאר. "המצב של מגווייר לא נראה טוב כרגע" | DAVE THOMPSON/POOL/AFP via Getty Images
עוד באותו נושא: ברונו פרננדס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי