טוטנהאם הפסידה 2:1 לווילה, ארסנל ניצחה בתוספת הזמן

סרחיו רגילון מאוכזב | Paul Childs - Pool/Getty Images

התרנגולים לא הצליחו לשים בצד את השמועות סביב עתידו של הארי קיין, איבדו יתרון ועלולים שלא להגיע לאירופה. שער ענק לברחוויין, עצמי הזוי לרגילון. 1:3 דרמטי לתותחנים על פאלאס. 0:1 לאברטון על וולבס

(גודל טקסט)

עם החזרה המיוחלת של הקהל ליציעים, המחזור ה-37 בליגה האנגלית נמשך היום (רביעי) עם משחקים קריטיים מבחינת המאבקים על הכרטיסים לאירופה. טוטנהאם עלתה ליתרון מוקדם אך הפסידה 2:1 בביתה לאסטון וילה, בעוד ארסנל רשמה ניצחון 1:3 דרמטי מול קריסטל פאלאס. אברטון גברה בביתה 0:1 על וולבס והשתוותה לתרנגולים, בעוד ניוקאסל ניצחה 0:1 את נועלת הטבלה, שפילד יונייטד. ווסטהאם ניצחה 1:3 את ווסט ברומיץ'.

טוטנהאם – אסטון וילה 2:1

התרנגולים, שמנסים לסיים את העונה עם כרטיס לאירופה בצל השמועות סביב עתידו של הארי קיין, עלו ליתרון בדקה השמינית כשסטיבן ברחוויין חרך את ההגנה של האורחת ובעט בעוצמה לפינה העליונה של אמיליאנו מרטינס את שערו הראשון העונה. בדקה ה-20, הקבוצה מבירמינגהאם חזרה למשחק משער עצמי של סרחיו רגילון. המגן הספרדי ניסה להרחיק הגבהה לרחבה, אך במקום זאת, הבעיטה שלו הלכה לרשת והכניעה את הוגו לוריס. בדקה ה-39, רגילון שגה שוב עם מסירה רשלנית על סף הרחבה. ברטרנד טראורה הגיע לכדור, העביר אותו לאולי ווטקינס, והכדור האנגלי סיים בקלילות נגד השוער הצרפתי.

עבור הלונדונים מדובר בהפסד שני בשלושה משחקים, ואמנם הם במקום השישי, אך הם נמצאים בסכנת יציאה מהטופ 7, שמשמעותו אי-השתתפות במפעלים האירופיים. במחזור האחרון, הקבוצה של ראיין מייסון תפגוש בחוץ את לסטר, שנאבקת על המקום לליגת האלופות. מנגד, הקבוצה של דין סמית' שבה לנצח אחרי שצברה נקודה אחת בשלושת המשחקים האחרונים, והיא תסיים את העונה במקום ה-11. כמו טוטנהאם, גם לווילה מצפה משחק קשה במחזור הסיום, כשתארח את צ'לסי בווילה פארק.

אולי ווטקינס, ג'ק גריליש | Paul Childs – Pool/Getty Images

קריסטל פאלאס – ארסנל 3:1

במשחק שלא שינה כלום עבור אף אחד מהצדדים, התותחנים יצאו לסלהרסט פארק, שמטו יתרון נגד רוי הודג'סון, עבורו זה היה משחק הבית האחרון אותו הוא הדריך בקריירה לאחר שהודיע כי יפרוש מאימון בתום העונה, אך הצליחו להשיג ניצחון דרמטי בתוספת הזמן. ניקולא פפה כבש בדקה ה-35 והעלה את מיקל ארטטה ליתרון בבעיטה נפלאה מהאוויר הרגל ימין מתוך הרחבה, אך כריסטיאן בנטקה השווה בדקה ה-62 בנגיחה מצוינת. ואז, בדקה ה-91, מרטין אודגור שלח מסירת רוחב נפלאה מהאגף הימני, גבריאל מרטינלי השתלט לפני שוער פאלאס ומקרוב דחק לרשת את שער הניצחון שהעלה את ארסנל למקום התשיעי. בדקה ה-90+5 פפה השלים צמד עם שער אישי יפה וחתם את תוצאת המשחק.

שחקני ארסנל חוגגים | Frank Augstein – Pool/Getty Images

אברטון – וולבס 0:1

ניצחון חשוב לטופיז, שעלו למקום השמיני ושמרו על סיכוי להגיע למפעל אירופי. הניצחון של קרלו אנצ'לוטי וחניכיו מגיע לאחר ההפסד 1:0 המאכזב לשפילד יונייטד, שכבר ירדה לליגת המשנה. עבור הזאבים מהמקום ה-12 זהו הפסד שני ברציפות. אחרי מחצית ראשונה שקולה ומאופסת, אברטון עלתה ליתרון בדקה ה-48 בזכות נגיחה פנטסטית של רישארליסון, שנהנה מקרן מושלמת של גילפי סיגורדסון. השער של הברזילאי החזיק עד לסיום, והמארחת השיגה נקודות חשובות לקראת מחזור הסיום – בו תנסה להשיג כרטיס לאירופה, אך היא לא תלויה בעצמה.

רישארליסון חוגג | Peter Byrne – Pool/Getty Images

תוצאה נוספת:

ניוקאסל – שפילד יונייטד 0:1 – לחצו כאן לצפייה בתקציר
ווסט ברומיץ' – ווסטהאם 3:1 – לחצו כאן לצפייה בתקציר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי