המרוץ על קיין מתחמם: צ'לסי מתכננת להציע טרייד ענק לטוטנהאם

הארי קיין | Richard Heathcote/Getty Images

דיווח ב-ESPN: הבלוז רוצים לצרף את הכוכב ומתכננים להציע לתרנגולים עבורו את אברהם, קפה ותוספת כסף. גם הדסון-אודוי בתמונה. מלבד קפטן נבחרת אנגליה, גם לוקאקו מועמד לחזק את ההתקפה המקרטעת של טוכל

קבוצות: צ'לסי טוטנהאם
(גודל טקסט)

הכדורגל האנגלי מתמודד עם רעידת אדמה. הארי קיין הודיע לטוטנהאם שהוא מעוניין לעזוב בסיום העונה מתוך כוונה לזכות בתארים ובשל אי ההעפלה לליגת האלופות בעונה הבאה. קפטן נבחרת אנגליה הצית גל של שמועות, והוא מעוניין להישאר בממלכה על פי הדיווחים, כאשר שתי הקבוצות שנחשבות כמועמדות המובילות לצרפו הן מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד.

אתמול (חמישי) קיין שבר שתיקה והפתיע כאשר דיבר בפתיחות על עתידו ואמר: "אני חושב שהקריירה שלי נמצאת בצומת דרכים. אני רוצה להיות חלק מהמשחקים הכי גדולים, ברגעים הכי גדולים שיש ואני מקווה שאוכל לשוחח על כך עם טוטנהאם. אני בטוח שדניאל לוי ירצה לקבוע דברים, אבל בסופו של דבר זה יהיה תלוי בי, באיך אני מרגיש ובמה יהיה הכי טוב לקריירה שלי. אני לא רוצה להגיע לסיום הקריירה ולהישאר עם חרטות. אני רוצה להיות הכי טוב שאני יכול ומעולם לא אמרתי שאשאר בטוטנהאם כל החיים וגם לא אמרתי שאני עוזב את טוטנהאם. אני לא יודע, אולי בכלל רוצים למכור אותי".

כעת, ב-ESPN מדווחים כי צ'לסי נכנסה למרוץ על קיין ותעשה הכל כדי להחתימו. הבלוז מוכנים להציע טרייד מעניין מאוד עבורו, אך חוששים בעקבות היחסים העכורים בין המועדונים, שהחלו בעיקר בשל העובדה שטוטנהאם לא שחררה לצ'לסי את לוקה מודריץ' ב-2011, על אף רצונו של הקשר הקרואטי של ריאל מדריד כיום להגיע לסטמפורד ברידג'.

הארי קיין חוגג | DANIEL LEAL-OLIVAS/POOL/AFP via Getty Images

על פי הדיווח, צ'לסי מוכנה להציע מספר שחקנים בטרייד ותוספת כסף עבור קיין, שעל פי הדיווחים הראשונים, טוטנהאם תדרוש עבורו כ-150 מיליון ליש"ט. השחקנים שהבלוז יציעו לתרנגולים יהיו תמי אברהם, קפה אריסבלאגה וייתכן שגם קאלום הדסון-אודוי.

אברהם אמור לעזוב בקיץ ועל פי ההערכות צ'לסי דורשת עבורו כ-40 מיליון ליש"ט. החלוץ בן ה-23 "נמחק" על ידי תומאס טוכל, כמעט לא מקבל דקות, ובת זוגו חיממה את העניינים לאחרונה כאשר תקפה את המאמן הגרמני. אברהם, לו שש הופעות בנבחרת אנגליה, אמנם לא ברמה של קיין, אך בהחלט חלוץ טוב שהוכיח את עצמו ובעל פוטנציאל.

קפה, שכזכור נקנה בזמנו תמורת 80 מיליון יורו מאתלטיק בילבאו, הפך העונה לשוער השני אחרי הגעת אדוארד מנדי ואחרי עונת הבלהות שעבר בעונה הקודמת. על הדסון-אודוי צ'לסי לא תוותר כל כך מהר, שכן יש אמונה שהקשר ה-20 עוד יפרוץ, ובעבר הבלוז דחו הצעה של באיירן מינכן עליו.

כך או כך, צ'לסי מתכננת להחתים חלוץ בקיץ בעקבות הבעיות ההתקפיות מהן סבלה הקבוצה העונה. מלבד קיין, גם שמו של רומלו לוקאקו שכיכב העונה באינטר נקשר עם חזרה אפשרית לסטמפורד ברידג' הקיץ אחרי שנמכר בזמנו לאברטון בתליחת עונת 2014/15.

תמי אברהם, קאלום הדסון-אודוי | Catherine Ivill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי