השלכות הסופרליג: האנגליות יספגו קנס בגובה 15 מיליון פאונד?

ברונו פרננדס, מוחמד סלאח | PHIL NOBLE/POOL/AFP via Getty Images

לפי דיווחים בממלכה, סיטי, יונייטד, צ'לסי, ליברפול, ארסנל וטוטנהאם עלולות להיענש על ידי הפרמיירליג בהורדת נקודות על תנאי בתוספת לקנס הכספי העצום, זכר לסערה בגין היוזמה שלהן להקמת הליגה החדשה

(גודל טקסט)

לרגעים מסוימים, נדמה היה שהכדורגל האירופי עומד בפני מהפכה של ממש, עם ההכרזה של 12 מועדוני על מרחבי היבשת על הקמת ליגה חדשה שתיקרא סופרליג. למרות זאת, הבועה התפוצצה במהרה, לאחר שמחאת אוהדים חסרת תקדים הובילה לביטולה של הליגה טרם היא הוקמה.

כעת, לאחר מספר שבועות בהן הסערה מעט שקעה, הקבוצות שהביעו עניין בהקמת הליגה עומדות בפני ענישה. לפי דיווח ב"סקיי" הבריטי, הפרמיירליג שוקלת לקנוס את ששת המועדונים הגדולים בממלכה, הלא הן מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, ליברפול, ארסנל וטוטנהאם. בדיווח נטען כי העונש עשוי לנוע מהפחתה בהכנסות מזכויות השידור של הליגה, ועד לקנס כספי בגובה 15 מיליון פאונד לכל קבוצה לצד הורדת נקודות על תנאי.

לאפשרות של הורדת נקודות, גם אם רק על תנאי ולא בפועל, הקבוצות צפויות להתנגד באופן נחרץ, כך על פי הדיווח. בכל מקרה, אם חשבנו שהסערה סביב הסופרליג חלפה, קיבלנו תזכורת לכך שהתפתחויות רבות עוד צפויות בנושא.

דה בריינה וז'ורז'יניו. הקבוצות ייענשו? | Charlotte Wilson/Offside/Offside via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי