אגוארו נפרד עם צמד ב-0:5 של סיטי, ארסנל מחוץ לאירופה

מנצ'סטר סיטי בהנפת הגביע | Michael Regan/Getty Images

האלופה הביסה את אברטון, הארגנטינאי עלה מהספסל וכבש פעמיים תוך חמש דקות. התותחנים גברו 0:2 על ברייטון אך יסתפקו במקום השמיני. 1:2 ליונייטד על וולבס, ווסטהאם עלתה לליגה האירופית עם 0:3 על סאות'המפטון

(גודל טקסט)

עונת 2020/21 בליגה האנגלית הגיעה היום (ראשון) לסיומה, ולצד הקרב על המקומות בליגת האלופות, נערכו משחקיהן של שתי המוליכות ונקבעו העולות לליגה האירופית ולליגה האיזורית. מנצ'סטר סיטי סיימה את עונת האליפות עם 0:5 גדול על אברטון, בעוד יריבתה העירונית, מנצ'סטר יונייטד, ניצחה בחוץ 1:2 את וולבס. ארסנל לא הצליחה להעפיל לאירופה למרות ה-0:2 על ברייטון, אך מי שכן הצליחה להבטיח השתתפות במפעלים האירופיים בעונה הבאה היא ווסטהאם, שגברה 0:3 על סאות'המפטון.

מנצ'סטר סיטי – אברטון 0:5

האלופה החדשה חגגה את התואר לעיני הקהל הביתי עם ניצחון על הטופיז. קווין דה בריינה העלה את הסיטיזנס ליתרון עם בעיטה נהדרת בדקה ה-11, וכעבור שלוש דקות הוא מסר לגבריאל ז'סוס, שפרץ לרחבה בצורה מרשימה והבקיע את השער השני של קבוצתו. האורחת קיבלה הזדמנות לחזור למשחק בדקה ה-36, אך אדרסון עצר בעיטה של גילפי סיגורדסון מהנקודה הלבנה.

פיל פודן כבש את שלישי בדקה ה-53, ולאחר מכן החל מופע הפרידה של סרחיו אגוארו מהליגה האנגלית ומאצטדיון האתיחאד. החלוץ עלה מהספסל בדקה ה-65, ושש דקות לאחר מכן היטל בהגנה ובעט לרשת של ג'ורדן פיקפורד. בדקה ה-76, החלוץ הארגנטינאי השלים צמד מדהים, כאשר הפעם הבקיע בנגיחה. חניכיו של פפ גווארדיולה יכולים כעת להתפנות להכנות לגמר ליגת האלופות נגד צ'לסי, בעוד אברטון תאלץ להסתפק במקום העשירי.

סרחיו אגוארו | Dave Thompson – Pool/Getty Images
סרחיו אגוארו | Michael Regan/Getty Images
מנצ'סטר סיטי חוגגת אליפות | DAVE THOMPSON/POOL/AFP via Getty Images
פפ גווארדיולה חוגג אליפות | Peter Powell – Pool/Getty Images

וולבס – מנצ'סטר יונייטד 2:1

אולה גונאר סולשיאר בחר להעלות הרכב משני למחזור הסיום, כשבאופק גמר הליגה האירופית נגד ויאריאל ברביעי. בדקה ה-13, הגבהה של דניאל ג'יימס מצאה את אנת'וני אלנגה, והכישרון הצעיר נגח לרשת את שער הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת. בדקה ה-39, נלסון סמדו הבקיע את שער השווין, אך השדים האדומים חזרו להוביל בתוספת הזמן של המחצית בזכות פנדל מוצלח של חואן מאטה. סולשיאר מסיים את העונה במקום השני, וברביעי הוא יקבל את ההזדמנות האחרונה לסיים את העונה עם תואר. הזאבים נפרדו המאמן נונו אספיריטו סנטו, שעוזב בתום העונה, והם סיימו את העונה במקום ה-13.

חואן מאטה | RUI VIEIRA/POOL/AFP via Getty Images

ארסנל – ברייטון 0:2

התותחנים סיימו את העונה עם ניצחון, אך כשלה להשיג את המקום הליגה האיזורית. המחצית הראשונה הייתה מאופסת, אך ניקולא פפה כבש צמד מהיר, בדקות ה-49 וה-60, והבטיח את הניצחון לקבוצתו של מיקל ארטטה. עם זאת, ארסנל לא הצליחה להשיג את המקום לאירופה לאור המהפך של טוטנהאם נגד לסטר והיא תסתפק במקום השמיני.

ניקולא פפה חוגג צמד | NEIL HALL/POOL/AFP via Getty Images

ווסטהאם – סאות'המפטון 0:3

העונה הנפלאה של הפטישים הסתיימה עם ניצחון ביתי ועם כרטיס לליגה האירופית. לאחר שבשני המחזורים האחרונים הלונדונים צברו ניצחון אחד בלבד, הם שבו למסלול הניצחונות על חשבון הקדושים. פבלו פורנאלס כבש את השער הראשון בדקה ה-30 והכפיל בעצמו כעבור שלוש דקות בלבד. בדקה ה-86, הספרדי הוסיף בישול, וסידר לדקלאן רייס את השער השלישי של הקבוצה. המופע של פורנאלס סידר לווסטהאם את המקום השישי, שהוא הגבוה ביותר של הקבוצה מאז עונת 1998/99.

פבלו פורנלס | Henry Browne/Getty Images

תוצאות נוספות

לידס – ווסט ברומיץ' 1:3

פולהאם – ניוקאסל 2:0

שפילד יונייטד – ברנלי 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי