קאמבק מרגש בדרך? פוצ'טינו בשיחות עם טוטנהאם לגבי חזרתו

ב"אתלטיק" נטען כי הארגנטינאי שמחזיק בחוזה בפ.ס.ז' עד 2022, לא מרוצה מההתנהלות של הצרפתים ו"נלהב לשוב" לקבוצה אותה הוליך לגמר ליגת האלופות ב-2019. הוא שוחח עם היו"ר ואולי יצליח לשכנע את קיין להמשיך

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם אמנם ביצעה מהפך נהדר נגד לסטר וניצחה 2:4 במחזור הסיום של הפרמיירליג ובעקבות המקום השביעי תשחק בקונפרנס-ליג. אולם, אין ספק שזו הייתה עונה מאכזבת עבור התרנגולים. ז'וזה מוריניו פוטר כזכור וטרם מונה מאמן חדש. מספר שמות מסקרנים ירדו מהפרק וכעת, לפחות לפי הדיווחים באנגליה, האנגלים מנסים לבצע קאמבק מרשים: האם מאוריסיו פוצ'טינו יחזור?

המאמן הארגנטינאי שהוליך את הספרס לגמר ליגת האלופות ב-2019 ופוטר לפני שנה וחצי, נמצא בשיחות עם המועדון לגבי שובו האפשרי ואף נלהב לחזור, כך נטען ב"אתלטיק". "הוא מרוצה מאוד מהשיחה שהייתה ביניהם. לוי כבר הודה בעבר כי ההחלטה לפטר את המאמן הייתה איומה, הגרועה ביותר שקיבל בכדורגל", נכתב בנוסף. פוצ'טינו לא מרוצה מאיך שהדברים מתנהלים בפריז סן ז'רמן ועל אף שניימאר האריך את חוזהו בקבוצה הוא מרגיש שהוא לא מקבל מספיק כוח וסמכות.

נכתב כי היו"ר דניאל לוי מנסה לתקן את היחסים עם האוהדים הזועמים ורוצה לבנות קבוצה חזקה שתתמודד על המקום הרביעי בליגה. לספרס צפוי קיץ לא פשוט לאחר שהקפטן הארי קיין הודיע שהוא רוצה לעזוב. אולי המאמן יצליח להרגיע את המצב. "חזרתו של פוצ'טינו עשויה להתקדם בדרך לתיקון היחסים בין מועדון לשחקן", נטען.

פוצ'טינו בן ה-49 התמנה למאמן פריז סן ז'רמן רק בינואר האחרון במקומו של תומאס טוכל. הוא הצליח לזכות בתואר ראשון בקריירה כשהוליך את הקבוצה לזכייה בגביע הצרפתי, אולם האליפות חמקה (בפעם השנייה בלבד בתשע השנים האחרונות) ובליגת האלופות אחרי שהדיחה את ברצלונה ובאיירן מינכן אלופת אירופה המכהנת – פ.ס.ז' סיימה בידיים ריקות כשסיימה את דרכה בחצי הגמר. למאמן חוזה עד לתום העונה הבאה. הצרפתים לא מתכוונים לאפשר לו לעזוב והדרך היחידה היא התפטרות של המאמן. "האם זו תהיה חזרה סנסציונית"? תהו בממלכה. גם אנטוניו קונטה שסיים את דרכו באינטר עלה כמועמד והוא כבר הצליח באנגליה כשזכה באליפות עם צ'לסי ב-2016/17.

בינתיים, בתוך כך, יורגן קליסנמן, חלוץ העבר של המועדון הזהיר את טוטנהאם מהשלכות אפשריות של מכירה של קיין: "אני אוהב את שני הצדדים. הארי היה הדגל של המועדון במשך הרבה שנים ועשה הכל. אני כן חושב שישלמו עליו הרבה כסף אבל מקווה שיישאר. הייתי במצב הזה ב-1995. נסעתי לבאיירן מינכן וזכיתי באליפות ובגביע אופ"א. אם קיין יעזוב תהיה בעיה. אולי יונג מין סון יחשוב 'רגע, אולי גם אני אמשיך הלאה'. הכי חשוב זה שידברו איתי ויהפכו את הסגל לחזק יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי