חיזוק למרכז הגנה: ליברפול החתימה את איברהימה קונאטה מלייפציג

איברהימה קונאטה | Christian Kaspar-Bartke/Getty Images

לאחר עונה מלאת פציעות במרכז ההגנה, האדומים רכשו את הבלם בן ה-22 מסגנית אלופת גרמניה. המרסיסיידרס שילמו את סעיף השחרור, כ-36 מיליון פאונד. קלופ שיבח: "יכול לתרום באופן מידי, הפוטנציאל עצום"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול סבלה בעונה האחרונה מאינספור פציעות בחוליית ההגנה, והיום (שישי), הם הודיעו על חיזוק משמעותי בעמדה זו, בדמותו של איבריהימה קונאטה בן ה-22 מר.ב. לייפציג. באנגליה מדווח כי האדומים שילמו את סעיף השחרור בחוזה של השחקן, המוערך ב-36 מיליון פאונד.

הבעיות בהגנה החלו כאשר התחיל בכך שהבלם הבכיר, וירג'יל ואן דייק, גמר את העונה בשלב מוקדם, והמשיך עם פציעות ממושכות של ג'ו גומז וג'ואל מאטיפ. לאחר שיורגן קלופ נאלץ לעלות במרכז ההגנה עם שחקנים משניים כמו נתניאל פיליפס ואוזן קבאק, או לחלופין עם קשרים כמו ג'ורדן הנדרסון ופאביניו, במועדון הבינו כי הם חייבים לבצע רכש בעמדה לקראת העונה הבאה.

הבלם הצרפתי התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה לאחר החתימה ואמר: "אני מאושר להצטרף למועדון ענק שכזה. עבדתי קשה במשך הרבה שנים כדי להגיע לרגע הזה. כעת אני מרוכז באליפות אירופה עד גיל 21 בה אני לוקח חלק, אך אני יודע שבסיום הטורניר אני אצטרף לאחת הקבוצות הטובות בעולם, וזה נותן לי הרגשה נהדרת".

בהמשך, הוא הודה לקבוצתו הקודמת, ר.ב. לייפציג: "תמיכתם עזרה לי לצמוח, ובזמני שם הפכתי לשחקן טוב יותר ולאדם טוב יותר. תמיד אהיה אסיר תודה על כך". בארבע עונות בגרמיה, קונאטה ערך 95 הופעות בבונדסליגה, בהן כבש ארבעה שערם.

גם מאמנו החדש, יורגן קלופ, התייחס להחתמה: "אני שמח שהצלחנו לצרף שחקן ברמתו. אהבתי אותו מאז שגיליתי את הפוטנציאל שלו כששיחק בסושו (אותה עזב ב-2017). אחרי בעיית הפציעות שהייתה לנו בעמדה הזו, זה היה ברור שהיינו צריכים להתחזק בחלק הזה של המגרש. אני מאמין שהוא יכול לתרום לנו באופן מידי, אבל יש לו מקום לשיפור כי הפוטנציאל שלו עצום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי