רגע לפני גמר האלופות: סיטי העמידה את סטרלינג ומאחרז למכירה

ראחים סטרלינג וריאד מאחרז | Matt McNulty - Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

בממלכה דווח כי גווארדיולה מעוניין בריענון הסגל, גם אם יזכה בתואר האירופי. שחקני הכנף עשויים לעזוב בקיץ, ארסנל מעוניינת להחתים את אחד מהם. וגם: שני האנגלים שעל הרדאר של פפ, והצמד שעשוי לעזוב גם כן

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

בתקופתו באנגליה, פפ גווארדיולה הפך למאמן שלא מפחד לוותר על שחקני מפתח כדי לרענן את הסגל. דויד סילבה, יאיא טורה ולירוי סאנה הם רק חלק מהשמות הבכירים שעזבו את מנצ'סטר סיטי בשנים האחרונות כחלק מתהליך הריענון של המאמן הספרדי. היום (שבת), רגע לפני שהקבוצה תתייצב לגמר ליגת האלופות במשחק הגדול בתולדות המועדון, ה"דיילי מייל" מדווח כי הסיטיזנס מעמידים למכירה שני שחקנים שתרמו להצלחת הקבוצה בשנים האחרונות: ראחים סטרלינג וריאד מאחרז.

אלופת אנגליה מעוניינת לבצע ריענון בסגל, ללא קשר לתוצאת הגמר, כי היא רואה בכך צעד הכרחי על מנת להמשיך ולהיות הקבוצה המובילה בממלכה. ראחים סטרלינג איבד העונה את מקומו בהרכב של המאמן הספרדי, ולפי הדיווח התכולים יהיו מוכנים לשקול הצעות שיגיעו עבור שחקן נבחרת אנגליה. ריאד מאחרז, שכיכב העונה בליגת האלופות וכבש שלוש פעמים בצמד המשחקים נגד פריז סן ז'רמן בחצי הגמר, עשוי גם כן לעזוב את המועדון אחרי שלוש עונות בלבד.

ארסנל הוזכרה כמועמדת לקלוט את אחד מבין שני שחקני הכנף. כזכור, למאמן ארסנל, מיקל ארטטה, יש היכרות עמוקה עם השחקנים מכיוון שהוא הגיע לאצטדיון האמירויות לאחר שהיה עוזר המאמן במנצ'סטר סיטי. מכשול אחד שעומד בפני השלמת עסקה שכזו הוא הסכום שסיטי צפויה לדרוש, כמו גם העובדה שהתותחנים לא ישחקו באף מסגרת אירופית בעונה הבאה.

מיקל ארטטה, ראחים סטרלינג | JOHN WALTON/POOL/AFP via Getty Images

כידוע, הסיטיזנס מעוניינים להנחית באצטדיון האתיחאד את חלוץ טוטנהאם, הארי קיין. לצידו, במנצ'סטר ינסו גם לרכוש את כוכב אסטון וילה, ג'ק גריליש. התרנגולים והקבוצה מבירמיגהאם צפויים לדרוש סכום עתק עבור הכוכבים שלהם, וזו הסיבה העיקרית שבסיטי מתכוונים למכור שחקנים כדי לאזן בין ההכנסות להוצאות. שני שחקנים נוספים שסומנו ככאלה שעשויים לעזוב את אלופת אנגליה בסוף העונה כחלק מרענון הסגל הם הבלם איימריק לאפורט והחלוץ גבריאל ז'סוס.

ג'ק גריליש. בעונה הבאה בתכלת? | Clive Brunskill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי