טוטנהאם תפנה רשמית לפ.ס.ז' לגבי פוצ'טינו שהציב תנאי

לפי "דייל מייל", הספרס ישוחחו עם הצרפתים ביום שני. המאמן דורש מהיו"ר שהקפטן קיין יישאר ועשוי לשוחח איתו בעצמו. השחקנים הגיבו בהתלהבות בחדר ההלבשה לאפשרות שישוב

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם ממשיכה לחלום על חזרתו של מאוריסיו פוצ'טינו. הדיווחים החלו ביום חמישי בממלכה ונטען אף כי היו"ר דניאל לוי כבר שוחח עם הארגנטינאי. כעת נראה שהשיחות אף עלו מדרגה. לפי "דייל מייל", המאמן שנמצא כרגע על הקווים של פריז סן ז'רמן ונלהב לחזור לאנגליה, הציב מספר תנאים תנאים לפני שישוב, אחד מהם משמעותי במיוחד.

לפי הדיווח ביום שני צפויה טוטנהאם לפנות רשמית לפריז סן ז'רמן ולהתחיל במשא ומתן. בכל מקרה, בממלכה נטען כי פוצ'טינו דרש את השארתו של הארי קיין במועדון והוא עשוי לנסות לשכנע אותו בעצמו להמשיך עונה נוספת לפני תחילת היורו. הקפטן כצפוי הבהיר את רצונו לעזוב משום שלא זוכה עם הקבוצה בתארים ומנצ'סטר סיטי הוזכרה כמועמדת לצרפו. עוד נטען כזכור שפוצ'טינו יהיה מסוגל לשכנע את קיין להישאר בטענה כי הפרויקט הנוכחי שאפתני.

נראה כי הזמן משחק נגד נשיא הספרס, דניאל לוי כאשר הוא ראה איך מועמדים כמו טן האח או יוליאן נגלסמן – חתמו בקבוצות אחרות. העובדה שהקבוצה ללא מאמן בכיר מעכבת את ההכנות לעונה הבאה. לוי רוצה להשתמש במחלוקת בין פוצ'טינו ללאונרדו, המנהל המקצועי של פ.ס.ז'. מעבר לכך פוצ'טינו מבוקש גם בריאל מדריד.

מאורסיו פוצ'טינו, הארי קיין
מאורסיו פוצ'טינו, הארי קיין | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

באנגליה נכתב כי היו"ר כבר שאל את שחקני טוטנהאם לגבי האפשרות שפוצ'טינו ישוב והם הגיבו בהתלהבות רבה. "הם היו נרגשים מהרעיון", נכתב. בעונה שעברה סיים קיין כמלך שערי הליגה בפעם השלישית בקריירה, עם 23 כיבושים ובסה"כ כבש 33 שערים בכל המסגרות.

בתוך כך באנגליה נטען כי בספרס כבר סימנו חלופות למקרה שייאלצו למכור את קיין. אולי ווטקינס מאסטון וילה ודני אינגס מסאות'המפטון שכבשו 14 ו-12 שערי ליגה בהתאמה, נמצאו כמחליפים פוטנציאליים. המחיר ההתחלתי עשוי לעמוד על 28 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי