חמה עליו: הטרייד המטורף שסיטי תציע לטוטנהאם על הארי קיין

הארי קיין, קווין דה בריינה | CARL RECINE/POOL/AFP via Getty Images

פפ גווארדיולה מוכן לעשות הכל כדי לצרף את קפטן נבחרת אנגליה, ודיווח בלעדי ב"סאן" טוען כי התכולים יציעו עבורו לתרנגולים את ראחים סטרלינג, גבריאל ז'סוס ואולי אף סכום כסף נוסף. מעבר השנה ייצא לפועל?

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

הארי קיין הפך לאגדה בטוטנהאם. החלוץ שבר שיאים בשנים האחרונות, הפך לסגן הקפטן של הקבוצה וקפטן נבחרת אנגליה והגיע למקום השני בטבלת כובשי כל הזמנים במועדון עם 221 כיבושים – 45 פחות מהמקום הראשון. סביר להניח שאם הוא ימשיך לשחק שתי עונות נוספות במדי התרנגולים הוא גם יהיה מלך שערי המועדון בכל הזמנים, אך זה ככל הנראה לא יקרה.

כזכור, קיין הודיע לטוטנהאם לפני כשבועיים שהוא מעוניין לעזוב בסיום העונה מתוך כוונה לזכות בתארים ובשל אי ההעפלה לליגת האלופות בעונה הבאה. מנצ'סטר סיטי, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד כבר הביעו בו עניין, והחלוץ עצמו מעוניין להמשיך לשחק באנגליה. מי שנראית כפייבוריטית לצרפו במה שמסתמן כמעבר השנה היא סיטי.

בתקשורת האנגלית נכתב כי הקבוצה של פפ גווארדיולה היא היעד המועדף על קיין, שלאחרונה אף הצהיר שהוא מאוד היה רוצה לשחק לצד קווין דה בריינה, כוכב הסיטיזנס. בעלי טוטנהאם, דניאל לוי, במקביל, מקווה להחזיר את מאוריסיו פוצ'טינו לתפקיד המאמן ולשכנע את קיין להמשיך על פי חוזהו, שמסתיים רק ביוני 2024.

ראחים סטרלינג, פפ גווארדיולה | Jose Coelho – Pool/Getty Images

בינתיים, ב"סאן" פרסמו ידיעה בלעדית לפיה מנצ'סטר סיטי מתכוונת להציע טרייד מטורף לטוטנהאם כדי להנחית את קיין באתיחאד. התכולים יציעו את ראחים סטרלינג וגבריאל ז'סוס תמורת קפטן נבחרת אנגליה, ומדובר ללא ספק בשני שחקנים משמעותיים עם שווי גדול מאוד – כל אחד בפני עצמו.

"סיטי מקווה לקזז את המחיר שרוצה טוטנהאם, 150 מיליון ליש"ט, ומשתמשת בסטרלינג וז'סוס כפיתיון", נכתב ב'סאן'. אם מסתכלים על שכר, סטרלינג מרוויח 300 אלף ליש"ט בשבוע במנצ'סטר סיטי, דבר בו יהיה קשה לתרנגולים לעמוד, בעוד ז'סוס מרוויח 90 אלף ליש"ט בשבוע – שכר אותו טוטנהאם יכולה לשלם, ואף סביר להניח שהברזילאי ישמח לעבור ללונדון ולקבל יותר דקות משחק.

גבריאל ז'סוס | CARL RECINE/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי