אחרי הזכייה באלופות: טוכל, סילבה וז'ירו האריכו חוזה בצ'לסי

תומאס טוכל | SUSANA VERA/POOL/AFP via Getty Images

המאמן הגרמני שהגיע בינואר האחרון והוביל את הבלוז לזכייה בליגת האלופות, חתם על חוזה שישאיר אותו בלונדון בשלוש העונות הקרובות. הבלם הברזילאי והחלוץ הצרפתי חתמו על חוזה לעונה הקרובה

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

ארבע חודשים בלבד אחרי שהגיע לסטמפורד ברידג', תומאס טוכל הצליח להוביל את צ'לסי לטופ 4 באנגליה, לגמר הגביע האנגלי, אך מעל הכל, לזכייה שניה בתולדות המועדון בליגת האלופות, אחרי 0:1 על מנצ'סטר סיטי בגמר בפורטו. המאמן הגרמני, שחתם בזמנו לשנה וחצי, האריך היום (שישי) את חוזהו עד סוף עונת 2023/24.

טוכל אמר לאחר החתימה הרשמית כי הוא "לא יכול לדמיין עיתוי טוב יותר להארכת החוזה. אני אסיר תודה על החוויה כאן ואני שמח להמשיך ולהיות חלק ממשפחת צ'לסי. אנחנו מחכים לעשות את הצעדים הבאים שלנו בעונה הבאה בציפייה רבה ועם הרבה שאיפות". המנהלת, מרינה גרנובסקאיה, אמרה: החזרה לטופ 4 בליגה היה עניין קריטי, ואנחנו לא היינו יכולים להיות יותר שמחים מההצלחה בליגת האלופות שחתמה עונה נהדרת עבור המועדון".

הגרמני שהגיע בינואר הספיק לאמן ב-30 משחקים מאז שהגיע לממלכה, הוא השיג 19 ניצחונות והפסיד רק חמש פעמים. לאחר שהקבוצה התחילה את העונה בצליעה תחת פרנק למפארד, רבים מייחסים לטוכל את השינוי הדרמטי שחוותה הקבוצה בחצי השני של העונה.

בנוסף, הכחולים הודיעו כי הם האריכו בעונה נוספת את החוזים של שניים מהשחקנים הוותיקים בקבוצה: טיאגו סילבה ואוליבייה ז'ירו. הברזילאי הגיע בקיץ שעבר ללונדון וחתם על חוזה לעונה אחת, וכעת הוא חתם על חוזה שישאיר אותו לעונה שנייה במדים הכחולים. ב-34 הופעות בכל המסגרות, סילבה הבקיע שני שערים.

בניגוד לברזילאי, רבים סברו שז'ירו דווקא יעזוב את צ'לסי עם סיום חוזהו. מילאן היא אחת מהקבוצות שגילו עניין בחלוץ הצרפתי, אך לבסוף גם הוא האריך את חוזהו עד לסיום העונה הבאה. הצרפתי המנוסה חצה את הכביש מארסנל לצ'לסי לפני כשלוש שנים וחצי, ובעונה האחרונה הוא הבקיע 11 שערים ב-31 הופעות בכל המסגרות.

אוליבייה ז'ירו | Chloe Knott – Danehouse/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי