דיווח: מנצ'סטר יונייטד חידשה את המגעים עם סאנצ'ו

ג'יידון סאנצ'ו | INA FASSBENDER/POOL/AFP via Getty Images

לפי העיתונאי פבריציו רומאנו, האנגלים בשיחות עם נציגיו של הקיצוני שעשוי לסכם על חוזה עד 2026, אולם דורטמונד טרם קיבלה הצעה רשמית. הגרמנים יהיו מוכנים למכור בסכום של 90-95 מיליון יורו. ליברפול לא במרוץ

(גודל טקסט)

יורו 2020 כבר נמצא בפתח, אך במקביל לטורניר הנבחרות המרתק של אירופה, המועדונים ביבשת נערכים במקביל לעונת 2021/22, כאשר אחד השמות החמים ביותר בשוק המלפפונים הוא כמובן ג'יידון סאנצ'ו, שחקן הכנף המוכשר של בורוסיה דורטמונד. לפי דיווח של כתב "סקיי" פבריציו רומאנו אמש (שבת), מנצ'סטר יונייטד חידשה את המגעים עם נציגיו של הכוכב בן ה-21 במטרה לצרפו, אחרי שרצתה לעשות זאת גם אשתקד ולא הצליחה להוציא את המהלך לפועל. רומאנו טען כי השיחות הן על תנאיו במועדון, כאשר החוזה המתוכנן לו יהיה עד 2026.

נכון לרגע זה, דורטמונד עדיין לא קיבלה הצעה רשמית מיונייטד. הקבוצה הגרמנית תהיה מוכנה למכור אותו בחלון הנוכחי, אך רק במקרה שיוצע לה סכום שינוע בין 90 ל-95 מיליון יורו. ליברפול, שהוזכרה מספר פעמים בתור מועמדת אפשרית להחתמתו של סאנצ'ו, כלל לא בתמונה, כך לפי העיתונאי האיטלקי.

כאמור, מעבר אפשרי של סאנצ'ו למנצ'סטר יונייטד הפכה לסאגה ארוכה במועדי ההעברות בשני בקיצים האחרונים. בסיום העונה שעברה דווח שדורטמונד דרשה עבור האנגלי סכום של 120 מיליון יורו, בו "השדים האדומים" לא היו מוכנים לעמוד. כעת הדיווחים מצביעים על כך שה"גלייזרים", בעלי המועדון, יהיו מוכנים לשלם את דמי העברה שמבקשים הצהובים-שחורים והעסקה צפויה לצאת לפועל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי