Sport1 Banner

"היה פוגע בעתיד המועדון": הסיבה לפיצוץ המו"מ בין קונטה לטוטנהאם

אנטוניו קונטה | Alessandro Sabattini/Getty Images

לאחר שנודע כי האיטלקי לא יגיע לצפון לונדון, "הסאן" חשף פרטים חדשים על השיחות בינו לבין דניאל לוי. וגם: שני המועמדים המובילים להתמנות

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

אנטוניו קונטה הוביל את אינטר לאליפות ראשונה אחרי 11 שנה בהן לא הצליחה לסיים בפסגת הליגה האיטלקית, אבל משבר כלכלי הוביל לסיום הרומן דווקא כשהוא נמצא בשיאו. מאז מנסים במילאנו לאסוף את השברים ומודים שזו מכה עבורה, בעוד קונטה המבוקש יכול להרשות לעצמו להגיע לכל מועדון שמעוניין בשירותיו עם רשימת דרישות.

זו גם הסיבה שהאיטלקי לא יגיע לטוטנהאם, שעדיין מחפשת נואשות מחליף לז'וזה מוריניו שפוטר באמצע חודש אפריל ומאז את תפקידו מילא זמנית ראיין מייסון. היום (ראשון), "הסאן" פרסם פרטים חדשים על המו"מ בין קונטה לטוטנהאם, ובעיקר על הסיבה של קריסת המגעים והוויתור על קונטה.

"דניאל לוי סבור שהדרישות של קונטה היו לא ריאליות ועם פוטנציאל לפגוע קשות בטוטנהאם", נכתב בעיתון על השיחות בין בעלי טוטנהאם למאמן, "קונטה דרש שכר שנתי של כ-15 מיליון ליש"ט לשנה ועוד 100 מיליון ליש"ט לרכש". נטען כי הדרישות הגבוהות של קונטה נבעו מתוך רצון "לקבל אישור" לכך שהתרנגולים שואפים להתמודד על תארים ומכאן שברצונם וביכולתם להשקיע משמעותית.

דניאל לוי | RICHARD HEATHCOTE/POOL/AFP via Getty Images

"פנינו אליו מיד כשהבנו שהוא פנוי", צוטט בעיתון בכיר בטוטנהאם, "הוא מאמן מצוין עם הישגים מוכחים, אבל דניאל חשב שהדרישות שלו עלולות להזיק למועדון בעתיד. דניאל רוצה להצליח יותר מכל אחד אחר והוא מבין שמאמן חדש ירצה להתחזק ומוכן לעמוד בדרישה הזו, אבל גם צריך לשמור על איזון תקציבי ואי אפשר להכניס את המועדון לסיטואציה קיצונית כזו".

בתקשורת הלונדונית יישרו קו בכך ששני המועמדים המובילים לתפקיד כעת הם רוברטו מרטינס, מאמן נבחרת בלגיה בחמש השנים האחרונות שמכיר היטב את הפרמיירליג לאור כמעט עשור בסוונסי, וויגאן ואברטון וכן אריק טן האח, מאמן אייאקס שהאריך את חוזהו לאחרונה. הטענה היא שדניאל לוי מסרב למכור את הארי קיין כל עוד לא יתקבלו הצעות בגובה 150 מיליון ליש"ט לפחות, אבל נראה שאחרי היורו גם החלוץ עשוי להשמיע את קולו בעניין ולדחוף להעברה.

רוברטו מרטינס | VIRGINIE LEFOUR/BELGA/AFP via Getty Images
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי