הפייבוריטית שלו ביורו ועל עתידו של הארי קיין: ז'וזה מוריניו בראיון

ז'וזה מוריניו, הארי קיין
ז'וזה מוריניו, הארי קיין | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

לפני שיחל את דרכו ברומא, "המיוחד" סיפר על הפספוס הגדול עם טוטנהאם ממנה פוטר: "זכיתי ב-25 תארים וחצי, התאכזבתי לא להיות איתם בגמר". וגם: היכן הוא ממליץ לכוכב הגדול של התרנגולים ונבחרת אנגליה לשחק?

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו אמנם עזב את טוטנהאם ואת אנגליה לפני כחודשיים כשפוטר מהתרנגולים ובחודש שעבר נודע כי התחנה הבאה שלו תהיה ברומא, בירת איטליה, אבל התקשורת האנגלית, שמערכת היחסים שלה עם "המיוחד" ידעה לא מעט עליות ומורדות, ממשיכה לעקוב אחריו מקרוב.

אמש (שלישי) השחקן ג'יימס קורדן אירח את מוריניו בתכניתו ושוחח איתו באריכות על תקופתו בטוטנהאם, סחט ממנו תשובות באשר לעתידו של הארי קיין וגם חילץ ממנו טיפ או שניים עבור גארת' סאות'גייט, מאמן נבחרת אנגליה שרבים חושבים שהיא יכולה לזכות באליפות אירופה שתצא לדרך ביום שישי.

תחילה אמר מוריניו בן ה-58 על החזרה לאיטליה והגעתו לרומא בפרט: "אני נרגש ושמח מאוד על כך שיש עם ראשי הקבוצה חיבור טוב מאוד. אני מתרגש כי אני לא מרגיש שאני הולך לעבוד עבורם, אלא איתם. אנחנו משוחחים הרבה והזום מאוד עוזר כי אני לא אוהב שיחות טלפון, אני אוהב לראות אנשים".

במהלך הדיון גם טען מוריניו שהוא זכה לאורך הקריירה ב-25 תארים וחצי. לשאלה היכן נמצא חצי תואר, ענה כך: "הגמר עם טוטנהאם שלא זכיתי לאמן (בגביע הליגה נגד מנצ'סטר סיטי). התאכזבתי לא לאמן את הקבוצה במשחק על תואר במועדון שגם כך לא זוכה בתארים כמעט, זה היה חלום".

הארי קיין, יונג מין סון | GLYN KIRK / Contributor

משם המשיך מוריניו לדבר על עתידו של הארי קיין, שעל פי הדיווחים דורש לעזוב ומבוקש מאוד על ידי האלופה מנצ'סטר סיטי: "מאוד נהניתי לעבוד עם הארי קיין ואהבתי את שיתוף הפעולה שלו עם סון. אהבתי גם לעבוד עם שחקנים כמו כריסטיאנו רונאלדו וזלאטן איברהימוביץ', כולם שחקנים שישאירו מורשת, אבל בשביל מורשת גם צריך תארים. מי יודע, אולי הארי קיין יהיה אלוף אירופה בעוד חמישה שבועות. היכן הוא צריך לשחק? אני חושב שהוא טיפוס של פרמיירליג ומאחל לו לשחק היכן שהוא ירגיש הכי טוב", אמר המנג'ר במה שניתן להגדיר כרמז לכך שהוא ממליץ לו לעבור לאלופה.

לסיום דיבר מוריניו על היורו הקרוב: "הרגשתי ריק כל התקופה הזו שלא עבדתי ואני תמיד מתרגש כשקורה משהו בכדורגל. הרגשתי אבוד, כל יום אחרי ארוחת הערב כבר לא ידעתי מה לעשות. אני חושב שאנגליה יכולה לזכות, לצרפת יש סגל אדיר וחוץ ממנה אני לא רואה נבחרת אחת שחזקה משמעותית מכל השאר".

"אם הציעו לי לאמן נבחרות? אנגליה פנתה אליי כשעזבתי את צ'לסי, אבל זה היה מוקדם מדי עבורי אז. כשעזבתי את ריאל מדריד הייתה לי הצעה גדולה מאוד מפורטוגל", סיכם מוריניו.

ז'וזה מוריניו | Marc Atkins/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי