קנס ועונש על תנאי: נחשפו הסנקציות נגד האנגליות שפרשו מהסופרליג

אוהדי צ'לסי | David Cliff/Anadolu Agency via Getty Images

בממלכה מדווחים שהליגה האנגלית תקנוס את שש הקבוצות שנטשו את המיזם החדש ב-3.5 מיליון פאונד, שיועברו לפיתוח כדורגל בקרב צעירים. בנוסף, העונש על תנאי יעמד על כ-20 מיליון פאונד והפחתה של 30 נקודות

(גודל טקסט)

אחת הדרמות הגדולות של השנים האחרונות בכדורגל העולמי הייתה ללא ספק הקמת הסופרליג. 12 מהקבוצות הבכירות ביבשת התאגדו כדי להקים את המפעל החדש, אך זמן קצר מאוד לאחר מכן, שש הקבוצות האנגליות התחרטו על המהלך והודיעו על פרישה מהמיזם. בזמנו, הנהלת הליגה האנגלית לא קיבלה בעין יפה את ההצטרפות של האנגליות לסופרליג, והיא צפויה להודיע בקרוב על העונש שהטילה על אותן קבוצות, ובאתרים שונים בממלכה כבר מדווחים על העונשים והסנקציות.

צ'לסי, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, ליברפול וטוטנהאם ייקנסו כל אחת בסכום המוערך ב-3.5 מיליון פאונד, ולא ייענשו בהורדת נקודות. חלק מההערכות גרסו כי הכסף של הקנסות יועבר ל-14 הקבוצות הנותרות בליגה האנגלית, אך בסופו של דבר הוא יועבר למטרות אחרות, ביניהן פיתוח הענף בקרב צעירים, בדומה לסוג העונש שהטילה אופ"א על הקבוצות שפרשו מהסופרליג.

עם זאת, אם האנגליות יחליטו שוב פעם בעתיד לבצע מהלך דומה ולהקים מפעל כמו הסופרליג, הענישה צפויה להיות חמורה בהרבה. הקבוצות עשויות להיקנס בסכום העולה על 20 מיליון פאונד, ולצד הפחתה של 30 נקודות בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי