דיווח: פאולו פונסקה בשיחות מתקדמות עם טוטנהאם

פאולו פונסקה | Enrico Locci/Getty Images

המאמן שנפרד מרומא צפוי לחתום לשלוש שנים. פארטיצ'י שעתיד להיות המנהל המקצועי, היה מעורב במהלך. באנגליה ביקרו: "זה האיש התאים?". קונטה שסרב, שבר שתיקה: "לא אובססיבי לכסף, נשאר בבית אם הפרויקט לא משכנע"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם עומדת בפני קיץ לא פשוט. היא טרם החתימה מאמן קבוע לאחר שז'וזה מוריניו פוטר באפריל ובשלהי העונה עמד על הקווים ראיין מייסון כמאמן זמני. מעבר לכך הספרס ינסו לשכנע את הקפטן הארי קיין להישאר במועדון על אף רצונו לעזוב. לפי "סקיי ספורט איטליה", התרנגולים קרובים להשלמת המטרה הראשונה ובקרוב מאוד יהיה להם מאמן חדש: פאולו פונסקה שנמצא בשיחות מתקדמות עם הקבוצה אחרי שעזב את רומא בתום העונה.

לפי הדיווח, הפורטוגלי בן ה-48 צפוי לחתום על חוזה לשלוש שנים אך שום דבר עדיין לא סוכם. פונסקה לא היה כמובן האופציה הראשונה בתפקיד אך הניסיון להחזיר את מאוריסיו פוצ'טינו לא צלח והמשא ומתן עם אנטוניו קונטה פוצץ. נטען כי פאביו פארטיצ'י, שעתיד להפוך למנהל המקצועי של הקבוצה (יגיע מיובנטוס), היה מעורב בבחירתו של הפורטוגלי.

פונסקה, שאימן את מנור סולומון בשחטאר דונייצק, זכה עם האוקראינים שלוש פעמים בדאבל ואף הגיע לשמינית גמר ליגת האלופות. מנגד, הוא לא ממש הצליח בג'ילארוסי עם כל הכבוד לההעפלה לחצי גמר הליגה האירופית שם הובס נגד מנצ'סטר יונייטד. פונסקה לא השיג את הכרטיס לליגת האלופות והסתפק מקום השביעי בלבד. נמתחה עליו ביקורת שהוא לא מנצח את הקבוצות הגדולות בסרייה א' – ארבעה ניצחונות בלבד ב-24 משחקים נגד הצמרת.

ב"סקיי ספורט" לא התרשמו יותר מדי. קשר העבר של הקבוצה, מייקל בראון, ניתח ואמר שהוא לא פחות מהמום: "זה מפתיע שקודמו של מוריניו ברומא, הוא, מכל האנשים, זה שדניאל לוי מכוון אליו. האם הוא הבחירה הנכונה למועדון שנמצא במשבר? ציפו ממנו ליותר מרומא, ניסיונו לא מספיק. יש שחקנים שעלולים לעזוב ומינוי מאמן כזה לא מפתה אותם להישאר. כעת האוהדים רוצים גביעים, מגרש אימונים ואצטדיון יפים לא מספק אותם".

בינתיים קונטה שבר שתיקה בריאיון ל"גאזטה דלה ספורט" והתייחס בעקיפין לא רק לאינטר אלא גם לספרס: "אני מרוויח הרבה אבל המועדונים הרוויחו בזכותי הרבה יותר. אם הייתי אובססיבי לכסף, הייתי נשאר איפה שהייתי בעבר ומתפשר. אני מסתכל על פרויקט ומוכן להישאר בבית אם הוא לא משכנע. אני אוהב אתגרים, ואם אתה מסתכל אפילו על המועדונים הגדולים בהם הייתי – הם מעולם לא התחילו כפייבוריטים כשהגעתי".

הארי קיין ושחקני טוטנהאם | TIM KEETON/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי