ג'יימי וארדי רכש קבוצת כדורגל: "אני אף פעם לא עושה דברים צפויים"

ג'יימי וארדי | אינסטגרם

חלוץ לסטר הפך לאחד מבעלי המועדון האמריקאי רוצ'סטר ריינוס שלא פעיל מזה ארבע שנים ואמור לקום לתחיה בשנה הבאה: "זו הקבוצה היחידה שזכתה בגביע והיא לא מה-MLS, זה דיבר אליי", סיפר החלוץ שימשיך לשחק כרגיל

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

ג'יימי וארדי הוא כיום אחד השחקנים הטובים והמוערכים בפרמיירליג (ובעולם הכדורגל כולו) לאור העובדה שהוא עשה את כל הדרך מהליגה הרביעית ועד זכייה באליפות אנגליה, אבל מהיום הוא לא רק כוכב לסטר לסיטי – אלא גם בעלים של מועדון כדורגל.

בגיל 34, ג'יימי וארדי רכש אחוזים מהבעלות על המועדון האמריקאי רוצ'סטר ריינוס, קבוצה שנמצאת במרחק של כ-5,500 קילומטר מביתו ולמעשה לא פעילה מאז 2017 ואמורה לשוב לפעילות בשנת 2022. וארדי כמובן ימשיך לשחק כרגיל בלסטר, שאישרה לו לרכוש אחוזים ממועדון אחר במקביל לחוזהו ככדורגלן פעיל.

"זה יהיה מאוד שונה ממה שאני עושה ב-10 השנים האחרונות, אבל אני מצפה לזה", אמר וארדי לאחר שנודע כי רכש אחוזים מהמועדון שמרבית האחוזים עליו שייכים לדייויד ו-וונדי דבורקין, להם גם אחוזי בעלות בקבוצת ה-NBA סקרמנטו קינגס, "זו הקבוצה היחידה שזכתה בגביע בארה"ב ולא השתייכה ל-MLS וזה משהו שדיבר אליי. אנחנו רוצים להחזיר אותה להיות יותר טובה ממה שהיא הייתה".

דיוויד דבורקין סיפר מדוע בחר בווארדי לשתף איתו פעולה: "הסיפור שלו והסיפור שלנו משתלב היטב. זה בחור שמרוויח כ-10 מיליון ליש"ט בשנה ועדיין שותה בירה בשלושה פאונד רק כי היא במבצע. זה מה שאהבנו אצלו, זה ברור שמה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל".

וארדי גם סיפר כי בחן מספר הצעות נוספות, אבל בסופו של דבר חזר כל פעם לקרנפים: "אני אף פעם לא עושה את הדבר הצפוי או הנורמלי ואני בטוח שיהיה בסדר, ממש בסדר. להיות חלק מהריינוס מרגיש לי בטוח הרבה יותר מכל מועדון אחר ואני מאוד מתרגש לקראת זה".

מועדון הכדורגל רוצ'סטר ריינוס נוסד בשנת 1996 במדינת ניו יורק, כאמור נכנס לדפי ההיסטוריה בארצות הברית כאשר זכו בגביע הפתוח לאחר שגבר בדרך על ארבע קבוצות שונות מה-MLS. עד שנת 2017 שיחקה הקבוצה באצטדיון "מרינה אוטו" המודרני שברוצ'סטר, בו יש כ-14 אלף מושבים ומשמש גם את רוצ'סטר לאנסרס, היריבה העירונית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי